پنجشنبه، 09 فروردین 1403 22:26
18755 سیاسی 1401/02/09 - 13:50

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

اسرائیل امکان ابقا ندارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: حضور مردم در صحنه سندی است بر اینکه اسرائیل امکان بقا ندارد و مردم بیدار و به پا خواسته جهان اسلام به ویژه فلسطین راه مقاومت را ادامه خواهند.

به گزارش دیوان نیوز؛ سردار یدالله جوانی روز جمعه در روز قدس و در بین مردم اصفهان که برای گرامیداشت روز قدس به میدان امام خمینی (ره) آمده بودند، با بیان اینکه سوالات بسیاری در خصوص روز قدس مطرح می‌شود، اظهار داشت: دو نوع سوال در افکار عمومی مطرح است که چرا حمایت از فلسطین و اهتمام برای آزادی قدس شریف انجام می‌شود و چرا جمهوری اسلامی با تمام قوا در کنار مردم فلسطین قرار دارد.

وی افزود: سوال دیگر از سوی کسانی است که انتقاد و مخالفت دارند که چرا باید دخالت در امور دیگران داشته باشیم و سیاست خارجی ما تحت موضوع فلسطین باشد و برای آزادی قدس هزینه کنیم و نیرویی به نام نیروی قدس سپاه پاسداران داشته باشیم که این موارد در زمانه جنگ ترکیبی و شناختی مطرح می‌شود.

هفتاد و پنج سال گذشته اسرائیل وجود نداشت

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: یک سوال هم از سوی مردم و توده‌های مؤمن و انقلابی است که آیا به راستی رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و آیا نابودی صهیونیست و آزادی مسجد الاقصی را خواهیم دید.

وی در جواب این سوال‌ها تصریح کرد: اگر بدانند که فلسطین چگونه اشغال شد نگاه آنها تغییر می‌کند چراکه هفتاد و پنج سال قبل کشور اسرائیل وجود نداشت و کشورهای غربی و اروپایی و انگلیسی‌های خبیث با رسمیت دادن به این کشور به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در جهان اسلام و جلوگیری از پیشرفت مسلمان شدند.

جوانی با بیان اینکه برای شکستن سدهای مستحکم در وحدت مسلمان سناریویی از سوی غرب طراحی شد، گفت: این سناریو این بود که در سرزمین فلسطین یک غیر اسلامی به نام اسرائیل بنا شود.

تقسیم تاریخ صهیونیست به بعد و قبل از انقلاب

وی با اشاره به بیانات رهبر مبنی بر حذف این غده سرطانی گفت: اگر غده سرطانی درمان و ریشه کن نشود می‌تواند پیکر و اندام را نابود کند و لذا بحث استراتژی محو اسرائیل از کره زمین از سوی رهبر مطرح شد تا جراحی غده سرطانی از پیکر مسلمین جهان اسلام انجام شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران خطاب به جهانیان گفت: ای کسانی که این صحنه‌های زیبای را که توسط مردم روزه دار در روز قدس خلق شده را می نگیرید، بدانید اینها سندی است که ثابت کند محو اسرائیل در افق پیش رو قابل روئیت است.

وی افزود: تاریخ ننگین رژیم صهیونیستی را به دو مقطع قبل از انقلاب و بعد از انقلاب می‌توان تقسیم کرد زیرا رژیمی که وجود خارجی نداشت با قدرت آمریکا و اروپا به صحنه آمد و در قبله اول مسلمانان اعلام موجودیت کرد و بی‌رحمانه مردم فلسطین را آواره و بمباران کردند و هر جنایتی را با مجوز غرب انجام دادند تا خود را تثبیت کنند.

جوانی ادامه داد: حتی در داخل کشور در زمان شاه نوشتند که سرمایه این کشور در اختیار غربی‌ها قرار داشت و نوشته بود سه میلیون یهودی برتر و قوی‌تر از مسلمانان هستند چراکه در آن زمان توانستند بر مصر و سوریه و اردن غلبه کنند و این چنین القا شد هیچ راهی برای مقابله نیست و باید سازش کرد.

پیروزی انقلاب نقطه آغاز نابودی اسرائیل

وی پیروزی انقلاب و وجود امام خمینی را نقطه‌ای برای محو شدن اسرائیل عنوان کرد و گفت: انقلابی که در سال‌های قبل مواضع خود را در آموزه‌های دینی و اسلامی دارد به راحتی و روشنی بیان کرد که وحدت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی و مسلمان و لزوم مبارزه با اسرائیل به شکل‌های مختلف بیان می‌شود و مبانی عقلانی و اسلامی دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه نقطه پیروزی اسلامی نقطه عطف به شمار می‌آید، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از آن زمان در سایش افت قدرت قرار می‌گیرد در حالی که پیش از اسلام یک کشور شکست ناپذیر اعلام می‌شد.

وی ادامه داد: قدرت امروز کشورهای جهان اسلام به ویژه ایران با قابلیت پهبادها و موشک‌ها خار شدن رژیم صهیونیستی را به همراه داشت و برای اولین بار طعم تلخ شکست را در گنبد آهنین و لبنان تجربه کرد.

اعتراف به نابودی

جوانی افزود: شهید سلیمانی به عنوان سرباز ولایت برای رهایی قدس در سوریه و لبنان و در ایران جبهه انصارالله را مهیا کرد و ارتش رژیم صهیونیستی امروز جرأت هیچ حمله‌ای را ندارد و به هنگام نیاز پاسخی را دریافت می‌کند و تسلیم می‌شود.

وی نابودی اسرائیل را تنها سخن رهبر و انصارالله نمی‌داند و گفت: خود صهیونیست به آن اعتراف کرده که در حال نزدیک شدن به نقطه پایان هستیم و یک رژیمی که جعل شده و مبتنی بر توطئه بنا شده باید موجودیت ننگین و غیر مشروع آن از بین برود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: این شما مردم همواره در صحنه وضعیت را به گونه‌ای رقم زده‌اید که اسرائیل امکان بقا ندارد و مردم بیدار و به پا خواسته جهان اسلام به ویژه فلسطین راه مقاومت را ادامه خواهند داد و به زودی آزادی مسجد قدس را جشن خواهیم گرفت که این وعده الهی است و تخلف ناپذیر است.



  1. تانژانت زاويۀ تغييرات قلعه‌نویی صفر است / فرصت‌سوزی یکسالۀ تیم‌ملی!
  2. واحد سوم گازی نیروگاه ‌گهران به شبکه برق کشور متصل شد
  3. مدیریت تغییر اقلیم و گسترش اقتصاد سبز، راهبرد اصلی دولت
  4. بیش از ۵۷ هزار بازدید از شروع طرح سلامت نوروزی انجام شد
  5. دستگاه‌های امدادی البرز در آماده‌باش
  6. تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری کرج
  7. ارائه ۲۸ هزار خدمت امدادی توسط هلال احمر البرز
  8. کاهش ۶۷ درصدی شعب نامتعارف
  9. نظامی‌گرایی اقتصادهای اروپایی
  10. وزیر دفاع پاکستان برای طالبان افغانستان خط و نشان کشید
  11. کلیت مجلس دوازدهم انقلابی است
  12. کاهش رکود تورمی مسکن با اقدامات دولت سیزدهم
  13. کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات درون شهری در البرز
  14. روبینیو 9 سال به زندان خواهد رفت!
  15. وار تا 20 روز آتی به ایران می‌آید
  16. آب، منبع استراتژیک کلیدی تهدیدات امنیت جهانی
  17. افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه‌های سوخت در نوروز
  18. شناگر اصفهانی رکورد ملی خود را جابه‌جا کرد
  19. برگزاری اولین گردهمایی مشترک رؤسای هیئت‌ها، انجمن‌های ورزشی و  مسئولان کمیته‌های پارکور کشور
  20. درهای نمایشگاه رسانه های ایران باز شد
  21. افزایش دو و نیم برابری بودجه فرهنگی شهرداری کرج
  22. آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه مطبوعات البرز برگزار شد
  23. گرم‌ترین آذر ۳۳ سال اخیر کشور ثبت شد
  24. خواص بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات شوند
  25.  روایت تکراری اختلاف و التهاب
  26. یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا؛مشابه ولی متفاوت
  27. نقش «اقتصاد مقاومتی» در عبور از تنگنای تحریم
  28. ابراز شادی و خوشحالی بعد از پیروزی، جُرم محسوب می‌شود ؟!
  29. به بهانه آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران
  30. زمین چمن مصنوعی روستای خورچان افتتاح شد
  31. «حمل و نقل» پیش شرط بهبود وضعیت صادرات و واردات در کشور
  32. تاج منتسب به سپاه است؟
  33. توافق با عراق برای تامین ۵۰ میلیون متر مکعبی گاز در روز
  34. بیست و یکمین جشنواره تولید ملی - افتخار ملی با حضور مقامات کشور
  35. افزایش قیمت خودسرانه قالیشویی و خشکشویی ممنوع است
  36. سهمیه جدید وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن ابلاغ شد
  37. ۵۰۰ میلیون مسدوی خودروهای وارداتی آزاد شد
  38. انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان ۴ کمیسیون گردشگری اتاق‌های بازرگانی ایران، البرز، اصفهان و قم
  39. زمان واریز عیدی کارمندان اعلام شد
  40. زمان واریز اعتبار تشویقی کالابرگ به حساب‌ها