حبیب توانگر/ به گزارش دیوان نیوز؛ اکنون اگر این جمله را بخواهیم در خصوص شرکت توزیع برق استان البرز که در مقابل اصحاب رسانه پاسخگو نیست به استعاره بگیریم باید بگوییم که عجب پاسخ نگویی است این شرکت. انتظار این است شرکت توزیع برق البرز به عنوان یک دستگاه خدمات رسان با داشتن حدود یک میلیون و 500 هزار مشترک تعامل بیشتری با اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان داشته باشد اما متاسفانه ظاهرا در این شرکت هیچکس حق حرف زدن با رسانه ها را ندارد. اکنون برای گرفتن پیش و پا افتاده ترین خبر از این دستگاه خدمات رسان بایستی آماده عبور از هفت خوان باشی که در این راه اغلب رسانه ها عطایش را به لقایش می بخشند.
از آنجا که امکان دسترسی به مدیران بالادستی این شرکت به شدت محدود شده و اداره روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت نیز از ایجاد تعامل دوطرفه با رسانه ها بطور عمدی و یا سهوی ناتوان است ، اغلب مردم از عملکرد و برنامه های در دست اجرا و آتی این شرکت اطلاعی ندارند و شاید با کوچکترین وقفه در خدمات رسانی آن شرکت با انجام اقداماتی خارج از عرف اعتراض خود را نشان دهند. البته شکی نیست که بیشترین آسیب را خود شرکت توزیع برق البرز از اجرایی کردن این رفتار ها خواهد دید چرا که بی خبری مردم و همراه نشدن آنان بطور یقین دستیابی به اهداف مورد نظر شرکت را با مشکل مواجه خواهد کرد .