26653 البرز 1401/12/20 - 04:00

در نشست‌خبری هیات تکواندو استان البرز چه گذشت؟

نشست‌خبری مسئولین هیات تکواندو البرز برگزار شد. در این نشست که با حضور محمد انصاف‌دوست رئیس، فرهاد اصلانی دبیر، کوروش رجلی نائب‌رئیس آقایان و سیده زهرا صمدیان نائب‌رئیس بانوان هیات تکواندو استان البرز برگزار شد، مسئولین هیات به ارائه گزارش عملکرد خود طی ۱۰ ماه گذشته پرداختند و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش دیوان نیوز؛ در ابتدای نشست، انصاف‌دوست ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: بسیار خرسندم که در جمع فرهیخته اصحاب رسانه البرزی حضور دارم و از همراهی همیشگی شما قدردانی می‌کنم. از زمان قبول مسئولیتِ ریاست، با کمک و همراهی کم‌نظیر کادر اجرایی هیات، برنامه‌های متعددی اجراء شده که مهمترین آن اختصاص سالن البرز به‌عنوان خانه‌تکواندو برای تکواندوکاران استان بود که این مهم در سایه پیگیری و مساعدت‌های ویژه مسئولین ارشد ورزش استان رقم خورد. همچنین با توجه به مسدود بودن حساب مالی هیات تکواندو استان که مشکلات متعددی را برای مجموعه تکواندو استان ایجاد کرده، از اجرای برنامه‌هایمان غافل نماندیم و سعی کردیم در این مدت نیز خدمات شایانی را به خانواده بزرگ تکواندو البرز ارائه دهیم.

رئیس هیات تکواندو استان در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: در تاریخ پرافتخار تکواندو استان البرز، ۱۳۹ تکواندوکار موفق به کسب سکوهای المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند که از این آمار، ۲۵ نفر در سال جاری موفق به کسب این عناوین شده‌اند که سهم تکواندوکاران در سال جاری ۱۸ درصد از کل این نفرات افتخارآفرین بوده است. همچنین کسب ۶ کاپ و ۱۰۵ مدال رنگارنگ در رقابت‌های قهرمانی کشورو ۵۱ مدال در آوردگاه‌های بین‌المللی گوشه‌ای از افتخارات هیات پرافتخار تکواندو با بیش از ۶۴ هزار نفر عضو ثبت‌شده است.

در ادامه فرهاد اصلانی ضمن خوش‌آمدگویی به خبرنگاران البرزی گفت: خوشبختانه آمار و اخبار ارائه شده در کلیه زمینه‌ها گویا است. همه‌ی تلاش ما در هیات تکواندو استان البرز اعتلاء و پیشرفت نام و آوازه تکواندو البرز بوده و خدا را شاکریم که در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکردیم. ۴۴ نفر از تکواندوکاران استان در طی سالِ جاری در اردوهای ملی حضور داشتند و ۸ مربی مجرب البرزی نیز به‌عنوان سرمربی و مربی ملی افتخار همکاری با فدراسیون تکواندو و هدایت تیم‌های ملی را بدست آوردند، که سه تن از مربیان ملی ما طی شش‌ماه اول به عنوان بهترین مربی‌ در آوردگاه آسیایی نائل شدند.

دبیر هیات تکواندو استان افزود: شیوع ویروس منحوس کرونا در طی دو سال گذشته صدمات جبران‌ناپذیری بر پیکر ورزش و به تبع تکواندو استان وارد کرد، مهمترین برنامه ما در این مسیر احیا مجدد تکواندو البرز و تزریق خون تازه به شریان این ورزش مدال‌آور المپیکی بود که خوشبختانه آمارهای موجود نشان‌دهنده این است که در این مسیر موفق هم بوده‌ایم. همچنین در طی این مدت از موضوع آموزش و کلاس‌های ارتقاء و کارگاه‌ها نیز غافل نماندیم و ۱۵ دوره داوری و مربیگری در سطح استانی و کشوری برگزار کردیم.

اما کوروش رجلی نائب‌رئیس آقایان هیات تکواندو البرز نیز با قدردانی از حضور ارزشمند خبرنگاران ورزشی استان در این نشست تصریح کرد: طی سال جاری اقدامات بسیار مهمی از سوی ارکان اجرایی هیات انجام شده که ماحصل آن جایگاه امروز تکواندو البرز است، از کلیه عزیزان در عرصه رسانه می‌خواهیم در نشر اخبار هیات مشارکت داشته باشند و مسئولین را در این امر یاری نمایند. همچنین آماده گسترش فضاهای رسانه‌ای هیات هستیم و با توجه به ظرفیت و توانمندی‌های موجود می‌توانیم نوید ساخت برنامه اختصاصی تکواندو در صدا و سیما را نیز بدهیم.

سیده زهرا صمدیان نائب‌رئیس هیات تکواندو استان که مسئولیت بخش بانوان را بر عهده دارد نیز درخصوص بخش بانوان هیات گفت: با افتخار می‌گویم که نیمی از افتخارات ذکر شده متعلق به بانوان استان است که همواره در کلیه رویدادها و برنامه‌های هیات حضوری مستمر داشته‌اند. البرز در حوزه داوری جز استان‌های برتر است و طی ۱۰ اعزام داور‌های البرزی به رقابت‌های بین‌المللی ۶ مورد آن متعلق به داوران خانم بوده که در چهار رویداد عنوان بهترین داور را نیز به خود اختصاص دادند. خوشبختانه بنا به وجود تکواندوکاران و مربیان مستعد و توانمند استان البرز همواره به‌عنوان مدعی در رویداد های کشوری حضور موفق داشته و در سال جاری ۸ تیم در بخش بانوان در لیگ‌های کشور حاضر که موفق به کسب عناوین مختلف شدند.

صمدیان گفت: نیمی از ۱۴ آزمون ارتقا کمربند که در استان برگزار شده، در بخش بانوان رقم خورده و افتخار برگزاری آزمون در سطح کشور را داشتیم که به زعم مسئولین امر جزء بهترین آزمون‌های برگزار شده بود. همچنین تعداد ملی‌پوشان البرزی نیز در همه مراحل زمانی و برگزاری مسابقات انتخابی چشمگیر و قابل‌توجه بوده است، در حال حاضر ۴ بازیکن و دو مربی البرزی نیز در اردوی تیم ملی به‌سر می‌برند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از خبرنگاران ورزشی استان تجلیل شد.



  1. ایران مقتدرانه قهرمان رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ شد
  2. دولت آماده رفع مشکلات مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی است
  3. تداوم تحریم‌های آمریکا به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  4. کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند
  5. ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  6. دیدار معلمان برگزیده استان با مقام معظم رهبری در هفته معلم
  7. آمادگی شرکت عمران مهستان برای استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهر جدید
  8. بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  9. ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  10. پیشگامی پلیس در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  11. آغاز کنکور ۱۴۰۳ با آزمون «علوم ریاضی» و «انسانی»
  12. رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت»
  13. تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو در فروردین 1403
  14. برخوردهای سلیقه‌ای مسئولان در محیط دانشگاه، باعث ایجاد تنش خواهد شد.
  15. هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد
  16. یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  17. ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  18. تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا از ۴۲۷ هزار عبور کرد/ لرستان در صدر جدول تبدیل مجوزها
  19. دولت در احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد موفق عمل کرد
  20. دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  21. شمسایی بهترین گزینه هدایت تیم ملی فوتسال است
  22. زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  23. موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  24. وسط این همه مشکلات هم می‌توانیم شاد باشیم
  25. دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان
  26. شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی و آوارگی ۱۷ هزار کودک بدون والدین
  27. اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی با مشارکت کانون پرورش فکری البرز
  28. دوم اردیبهشت آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز
  29. تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  30. موسوی برای دومین بار از حضور در تیم ملی والیبال انصراف خواهد داد؟!
  31. برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024 در تهران
  32. مالیات بر ارزش افزوده دارو و شیر خشک، فقط یک درصد!
  33. «بی‌بی‌سی» اعتراف کرد: موفقیت حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  34. احداث ۱۲۲ هکتار گلخانه در البرز توسط بخش خصوصی
  35. تخریب 125 هکتار ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  36. شهیدی که محل دفن او را امام خمینی (ره) تعیین کردند.
  37. آیا می دانید چه خدماتی به مادران در مراکز بهداشتی استان ارایه می شود؟
  38. اردیبهشت پر بارشی در راه است
  39. هرجایی زالودرمانی نکنید!
  40. بعد از عملیات وعده صادق، نتانیاهو حرفی برای گفتن ندارد