به گزارش دیوان نیوز؛ حسين اعظمي چهاربرج معاون منابع انساني دادگستري استان البرز از تدوين و تصويب شيوه نامه داخلي ارتقا پست كاركنان اداري خبر داد و گفت: در راستاي پیاده سازی سیاستهای قوه قضائیه در محور ششم طرح تحول قضائی ، تحقق عدالت سازماني، ارتقاء سطح انگيزشي و اصلاح مسير شغلي كاركنان، شيوه نامه داخلي ارتقاء پست كاركنان با لحاظ كردن جدول امتيازبندي تدوين و تصويب شد.
وي افزود: در همين راستا براي نخستين بار، نرم افزار رتبه بندي ارتقاء پست كاركنان با قابليت محاسبه رتبه متقاضيان تغيير پست به پست های منشی ، مدیردفتر، کارشناس امور قضائی و کارشناس مسئول امور قضائی در دادسرا، محاکم بدوی و تجدید نظر ، براساس امتیاز سابقه خدمتی با لحاظ ابلاغ داخلی ، امتیازهای توقف در پست سازمانی ، مدرک تحصیلی، نمرات ارزشیابی و آموزش، طراحي و پياده سازي شده و از اوايل هفته آينده در پرتال معاونت منابع انساني دادگستري استان البرز بارگذاری می شود به نحوی که هر یک از کارکنان قادر به رؤیت رتبه خود برای پست های مذکور خواهند بود.