به گزارش دیوان نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز ،قورچیان در این بازدیداعلام کرد: اجرای طرح های الکترونیکی و غیرحضوری از جمله ۳۰۷۰ هزینه های سازمان و شرکای اجتماعی را کاهش می دهد.
ابوالحسن قورچیان در این بازدید گفت: با اجرای کامل این طرح، مردم خدمات مورد نیاز خود را سریع تر و آسان تر دریافت می کنند.
وی افزود: اجرای طرح ۳۰۷۰ علاوه بر رضایت مندی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، تمرکز کارکنان سازمان برای انجام سایر امور مهم را در پی دارد.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت: با افزایش تعامل با شرکای اجتماعی می توانیم درصد موفقیت این طرح را بالا تر ببریم که نتیجه آن، ارایه خدمات بهتر خواهد بود.
قورچیان گفت : به دستور مدیر عامل محترم سازمان جناب آقای دکتر سالاری کارشناسان شعب موظف گردیدند در ورودی شعبه ارباب رجوعها را راهنمایی کرده و به این عزیزان خدمتهایی که در غالب طرح ۳۰۷۰ ارائه گردیده آموزش دهند ، که این امر باعث گردیده اکثر این عزیزان تمایل داشته باشند کارهای خود را به صورت غیرحضوری انجام داده و باعث خلوت شدن شعبه گردیده است.
ایشان افزود : این طرح در شعبه هشتگرد و دیگر شعب استان البرز با موفقیت در حال انجام می باشد.
وی با اشاره به مرتبط بودن سرویس های غیرحضوری، بر لزوم هماهنگی برای پیشبرد این خدمات تاکید کرد و گفت: همه واحدها باید برای اجرای دقیق و موفقیت این طرح تلاش و از همه ظرفیت های موجود در این راستا استفاده کنند.