73 اقتصادی 1398/07/08 - 10:26

۷ استراتژی آنلاین برندینگ برای شرکت‌های مشاوره‌ای

بسیاری از شرکت‌ها می‌دانند که به برندینگ بهتری احتیاج دارند اما درمورد زمان شروع آن نمی‌توانند تصمیم‌گیری کنند. گرچه ممکن است چشم‌انداز یک برندی که به خوبی تاسیس شده است در تئوری بسیار خوب باشد اما همچنان مفهومی است که نیاز به بحث و بررسی بسیار دارد. تا زمانی که خوب بودن آن در عمل مشخص نشود نمی‌توان به تئوری‌ها اطمینان کرد.

دکتر علی قوامی - با وجود اهمیت پروژۀ برندینگ، هنوز بسیاری از شرکت‌ها قادر نیستند که به صورت عملی، برند خود را پیاده‌سازی کنند و استراتژی‌های برندینگ مؤثری داشته باشند. یکی از چالش‌های برندینگ، طراحی یک لوگوی جذاب و شعار خیره‌کننده و چشمگیر است. همچنان که این موارد مهم هستند، برندینگ شرکت در هر سطح با تجربیات مشتریان نیز ترکیب می شود. از کشفیات اولیه آن‌ها در مورد شرکت گرفته است تا تجربیات آن ها درمورد وبسایت شما و تصمیمات خرید نهایی آن‌ها. برای این که به شما کمک کنیم تا بتوانید پروژه برندینگ خود را شروع کنید، ۷ استراتژی آنلاین برندینگ از بهترین استراتژی های تجربه شده برای شرکت‌های سازه های مهندسی معماری را که باعث پیشرفت در برندینگ می شوند را برایتان جمع آوری کرده ایم. این ۷ تکنیک به شما کمک می‌کند که بازدیدکنندگان وبسایت خود را افزایش دهید، همانطور که در حال برندسازی برای شرکت خود هستید.

1 ایجاد وبسایت یا وبلاگ
به همان اندازه که داشتن یک وبسایت یا وبلاگ و به روزرسانی مداوم آن، امری مهم و البته ساده است؛ تولید محتوای جدید و مرتبط با کار شما و اهداف خوانندگانتان نیز در جهت ایجاد حس اطمینان نسبت به شرکت شما بسیار مهم است. ایجاد یک وبسایت/ وبلاگ خوب می تواند:
n بازدیدکنندگان شما را به صورت چشم‌گیری افزایش دهد.
n وبسایت / وبلاگ شما می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سؤالات مشتریان شما باشد.
n رنکینگ و رتبه‌بندی سایت شما و در نتیجه شرکت شما بالا می رود. زمانی که پست‌های شما حول محور کلمات کلیدی خاصی تمرکز داشته باشد، با جستجوی آن کلمات مشخص، به مرور رنکینگ سئو (SEO) سایت شما بالا می‌رود.
n وبسایت / وبلاگ شما میتواند محلی برای نشان‌دادن افراد برجسته در شرکت شما باشد لذا شما محلی مناسب برای نشان دادن وجود پرسنل ماهر و خبره در شرکت شماست که در جهت گسترش و بهبود برند شما در حال فعالیت هستند.

2 ایجاد صفحه‌ای تجاری در گوگل پلاس
با انجام یک پروسه ساده که می‌توانید از طریق تلفن همراه یا ایمیل خود انجام دهید، می توانید یک صفحه تجاری در گوگل پلاس ایجاد کنید. این اقدام کوچک و ساده و حضور مجازی شما می تواند وجهه و اعتبار و همچنین موفقیت زیادی برای شرکت شما ایجاد کند. از این طریق می توانید ارتباط بیشتری نیز با مخاطبان خود داشته باشید. همچنین اطلاعات مربوط به کار و خدمات خود را نیز به راحتی به روز رسانی کنید و حتی عکس‌های بسیاری نیز برای بهبود بعد بصری برند خود نیز در صفحه ی خود بارگذاری کنید.

3 سرمایه گذاری در محتواهای ویدئویی
ویدئوها و کلیپ‌های کوتاه می‌توانند نمایشی بسیار ارزشمند در جهت نشان دادن هویت برند و شرکت شما باشند. مخصوصا این کار برای شرکت های سازه های مهندسی معماری می تواند بسیار سودمند باشد مخصوصا در جهت نشان دادن طرح ها و فرآیندهای کارشان. اگر ویدئوها به درستی به کار برده شوند، می توانند تأثیر بسیار خوبی بر مشتریان داشته باشند تا آن‌ها بتوانند از نزدیک با آنچه که شرکت شما انجام می‌دهد و کار شما و هویت شما آشنا شوند.
4 ایجاد یک صفحه ی تجاری در لینکدین
از آن جایی که این سایت منحصرا برای صاحبان حرفه و کسب و کار طراحی شده است، فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن شرکت و برند شما به همگان است. با ایجاد صفحات نمایشی همچون ویترین، می توانید صفحات متفاوتی برای بخش‌های مختلف شرکت ایجاد کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد یک تصویر و برند خاص از محصولات و خدمات خود در ذهن مردم بسازید. در صفحات سعی کنید که خدمات منحصر به فرد خود را هایلایت کنید تا با یک نگاه به راحتی دیده شوند. از آن‌جایی که تحقیقات نشان داده است که خریداران از لینکدین به عنوان یک منبع استفاده می کنند، در نتیجه هر چه قدر حرفه‌ای‌تر صفحات خود را بسازید، نتیجه بهتری خواهد داشت.
5 پیوستن به گروه‌های جذاب برای مشتریان شما در لینکدین

علاوه بر این که می‌توانید خودتان صفحات نمایشی ایجاد کنید، لینکدین یک فرصت ارزشمند ارتباط با دیگران را نیز در اختیار شما می‌گذارد. گروه‌هایی را پیدا کنید که برای بخش مشخصی از صنعت سازه‌های مهندسی معماری تهیه شده‌اند و با شرکت کردن در بحث ها، بازدید از صفحات خود را افزایش دهید. نه تنها پیوستن به این گروه ها به شرکت شما اجازه می دهد که با افراد زیادی در ارتباط باشید بلکه مخاطبان بسیار زیادی پیدا می کنید که مشتاق شنیدن پیشنهادات شما هستند. با ارائۀ اطلاعاتی که در وبلاگ خود قرار داده‌اید و بیان منبع می توانید اعضای زیادی در لینکدین را به سایت خود رجوع دهید تا بیشتر در مورد برند شما آگاه شوند.
6 میزبان تشکیل جلسات مباحث و موضوعات مختلف بودن
برای مخاطبان خود پیشنهادات خاص در نظر بگیرید تا بتوانند شرکت شما را به عنوان یک شرکت مشاور قدرتمند در نظر بگیرند و درمورد توانایی ها ی شما در حل مسائل اطمینان کسب کنند. تشکیل جلسات مباحثه یکی از راه هایی است که می توانید شرکت خود و پرسنل خبره ی خود را در معرض دید قرار دهید و در میان بحث در مورد موضوعات دیگر خدمات خود را نیز بیان کنید.

7 تهیه مطالعات موردی (case study) درمورد کارهای گذشته تان
بیان مثال‌هایی از کارهای گذشتۀ شرکت بینش عمیقی در مورد نحوۀ فعالیت و فرآیند کاری، رویکردها و ارزش های شرکت شما در دید مشترین ایجاد می‌کند. مطالعات موردی کمک می‌کند تا ارزش برند شما بهتر درک شود. مشتریان می توانند بفهمند که شما با چه کسانی کار کرده‌اید و می توانند تشخیص دهند که آیا خدمات و شرکت شما با توجه به گذشته‌تان می تواند پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد یا خیر.
برندهای قوی باعث رونق کسب و کار شما می‌شود. شما باید استراتژی‌هایی را به کار برید تا بتوانند مخاطبان متفاوتی را در بر بگیرند و تجربیات مشتریان شما را شامل شوند. استفاده از استراتژیهای مختلف شما را بیشتر در دید افراد مختلف قرار می‌دهد. زمانی که مخاطبان درک شفافی از برند شرکت شما داشته باشند، بسیار راحت تر می‌توانند مشخص کنند که خدمات شما مناسب برای آن ها هست یا خیر.



  1. بازی دوستانه فوتبال به یاد مرحوم آب پرور
  2. عملیات وعده صادق معادلات نظامی جهان را تغییر داد.
  3. افزایش شمار دریافت کنندگان حق پرستاری در استان البرز
  4. انهدام ریزپرنده‌ها عامل اصلی صدای انفجار در اصفهان
  5. تانژانت زاويۀ تغييرات قلعه‌نویی صفر است / فرصت‌سوزی یکسالۀ تیم‌ملی!
  6. واحد سوم گازی نیروگاه ‌گهران به شبکه برق کشور متصل شد
  7. مدیریت تغییر اقلیم و گسترش اقتصاد سبز، راهبرد اصلی دولت
  8. بیش از ۵۷ هزار بازدید از شروع طرح سلامت نوروزی انجام شد
  9. دستگاه‌های امدادی البرز در آماده‌باش
  10. تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری کرج
  11. ارائه ۲۸ هزار خدمت امدادی توسط هلال احمر البرز
  12. کاهش ۶۷ درصدی شعب نامتعارف
  13. نظامی‌گرایی اقتصادهای اروپایی
  14. وزیر دفاع پاکستان برای طالبان افغانستان خط و نشان کشید
  15. کلیت مجلس دوازدهم انقلابی است
  16. کاهش رکود تورمی مسکن با اقدامات دولت سیزدهم
  17. کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات درون شهری در البرز
  18. روبینیو 9 سال به زندان خواهد رفت!
  19. وار تا 20 روز آتی به ایران می‌آید
  20. آب، منبع استراتژیک کلیدی تهدیدات امنیت جهانی
  21. افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه‌های سوخت در نوروز
  22. شناگر اصفهانی رکورد ملی خود را جابه‌جا کرد
  23. برگزاری اولین گردهمایی مشترک رؤسای هیئت‌ها، انجمن‌های ورزشی و  مسئولان کمیته‌های پارکور کشور
  24. درهای نمایشگاه رسانه های ایران باز شد
  25. افزایش دو و نیم برابری بودجه فرهنگی شهرداری کرج
  26. آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه مطبوعات البرز برگزار شد
  27. گرم‌ترین آذر ۳۳ سال اخیر کشور ثبت شد
  28. خواص بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات شوند
  29.  روایت تکراری اختلاف و التهاب
  30. یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا؛مشابه ولی متفاوت
  31. نقش «اقتصاد مقاومتی» در عبور از تنگنای تحریم
  32. ابراز شادی و خوشحالی بعد از پیروزی، جُرم محسوب می‌شود ؟!
  33. به بهانه آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران
  34. زمین چمن مصنوعی روستای خورچان افتتاح شد
  35. «حمل و نقل» پیش شرط بهبود وضعیت صادرات و واردات در کشور
  36. تاج منتسب به سپاه است؟
  37. توافق با عراق برای تامین ۵۰ میلیون متر مکعبی گاز در روز
  38. بیست و یکمین جشنواره تولید ملی - افتخار ملی با حضور مقامات کشور
  39. افزایش قیمت خودسرانه قالیشویی و خشکشویی ممنوع است
  40. سهمیه جدید وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن ابلاغ شد