19408 خوزستان 1401/03/02 - 13:05

ریزش ساختمان تجاری در آبادان ؛ افزایش جان‌باختگان "متروپل"

ظهر امروز مجتمع تجاری "متروپل" در خیابان امیری آبادان، فرو ریخت؛ در پی این حادثه این خیابان مسدود و اطراف ساختمان تخلیه شد و علاوه بر نیروهای امدادی آبادان، اورژانس و بیمارستان‌های اهواز نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

به گزارش دیوان نیوز؛ امدادرسانی و آواربرداری در محل حادثه همچنان ادامه دارد.

ریزش ساختمان تجاری در آبادان / اعزام تیم های عملیاتی به محل حادثه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم های عملیاتی هلال احمر به محل حادثه ساختمان "مترو پل" آبادان خبر داد.

وحید شعبانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام فروریختن یک ساختمان ۷ طبقه در منطقه چهار راه امیری بخش مرکزی شهرستان آبادان در حوالی ساعت ۱۲:۴۵ امروز (۲ خردادماه) ۹ تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: ۳ تیم عملیاتی امداد و نجات از جمعیت هلال احمر آبادان،۳ تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر خرمشهر به همراه تیم های آنست (سگ‌های زنده یاب) و تیم‌های واکنش سریع بلافاصله پس از کسب خبر به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: هنوز علت فروریختن ساختمان متروپل آبادان مشخص نیست و تیم های امداد و نجات در منطقه حاضر و مشغول امدادرسانی هستند. اطلاعات تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

اعزام ۲۰ آمبولانس و بالگرد از اهواز به محل حادثه ریزش ساختمان در آبادان

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ریزش یک ساختمان در آبادان، از آماده‌باش اورژانس اهواز خبر داد.

عارف شرهانی اصل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظهر امروز (۲ خردادماه) موضوع ریزش ساختمان در شهرستان آبادان، به سامانه ۱۱۵ اطلاع‌رسانی شد که در پی این حادثه اورژانس اهواز نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی با اشاره به اعزام تیم ارزیاب به محل حاثه، افزود: ۲۰ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شده‌اند.

شرهانی بیان کرد: همچنین کلیه نیروهای ستادی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه از اهواز به آبادان اعزام شده‌اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هنوز آماری از مصدومان و کشته‌شدگان احتمالی در دسترس نیست. علت حادثه نیز هنوز مشخص نیست.

تاکنون یک کشته و ۷ مصدوم حاصل ریزش ساختمان "متروپل" / احتمال افزایش مصدومان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از احتمال افزایش مصدومان ریزش مجتمع تجاری متروپل در آبادان خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی ریزش مجتمع تجاری متروپل در حال ساخت در خیابان امیری، تاکنون یک کشته و هفت نفر مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه دلیل این حادثه مشخص نیست، افزود: اکنون تخلیه اطراف ساختمان انجام و خیابان مسدود شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تلاش برای آواربرداری در حال انجام است و احتمال افزایش تعداد مصدومان وجود دارد.

صدور دستور قضایی بررسی علت ریزش ساختمان "متروپل" آبادان

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پی ریزش ساختمان در دست احداث متروپل در آبادان، دستور بررسی دقیق علت و عوامل حادثه، امدادرسانی به مصدومان و برخورد سریع و قاطع با کلیه مرتبطین و مسببین حادثه را صادر کرد.

علی دهقانی اظهار کرد: ظهر امروز ساختمان چندطبقه در دست احداث در آبادان ریزش کرد که بلافاصله رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در صحنه حاضر و دستورات مقتضی جهت رسیدگی به موضوع صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی همچنین از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا در کنار رئیس دادگستری و دادستان آبادان، موضوع را تا حصول نتیجه مقتضی پیگیری و نظارت کنند.

افزایش تعداد جانباختگان "متروپل" به ۳ نفر / ۲۱ مصدوم تاکنون

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش کشته‌شدگان و مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان خبر داد.

عارف شرهانی اصل اظهار کرد: در پی ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در شهر آبادان، تعداد جان‌باختگان این حادثه به سه نفر افزایش یافت.

وی افزود: تعداد مصدومان نیز به ۲۱ نفر رسیده است.

شهروندان از تجمع در محل حادثه "متروپل"خودداری کنند

فرمانده انتظامی آبادان در پی ریزش ساختمان متروپل، از مردم خواست در محل حادثه حاضر نشوند.

سرهنگ حسین زلقی در پی ریزش ساختمان تجاری متروپل از مردم خواست که از ورود به محدوده خیابان امیری و معابر منتهی به آن خودداری کرده و به هیچ عنوان در محل حادثه حاضر نشوند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: تیم‌هایی از یگان های انتظامی و راهور برای تامین نظم و امنیت در محل حادثه حضور دارند و اقدام به تخلیه لایه به لایه جمعیت از معابر و نوارکشی در محل می کنند تا مسیر تردد خودروهای امدادی باز شود.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: علت حادثه در دست بررسی است و هرگونه اطلاعات تکمیلی از سوی مراجع ذیصلاح به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

افزایش تعداد جانباختگان "متروپل" به ۴ نفر / ۲۵ مصدوم تاکنون

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش کشته‌شدگان و مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان خبر داد.

عارف شرهانی اصل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در شهر آبادان، تعداد جان‌باختگان این حادثه به چهار نفر افزایش یافت.

وی افزود: تعداد مصدومان نیز به ۲۵ نفر رسیده است که یکی از این مصدومان تکنسین اورژانس بوده است.

اعزام ۵۰ نیروی آتش‌نشان از اهواز به آبادان

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ریزش ساختمان متروپل در آبادان اظهار کرد: به دستور استاندار خوزستان و شهردار اهواز، ۱۰ خودروی آتش‌نشانی و ۵۰ نیروی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامت شهروندان افزود: این نیروها برای انجام عملیات امداد و نجات و آواربرداری با تمام تجهیزات عازم آبادان شده‌اند.

تعداد جانباختگان "متروپل" به ۵ نفر رسید

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش کشته‌شدگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان خبر داد.

عارف شرهانی اصل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در شهر آبادان، تعداد جان‌باختگان این حادثه به پنج نفر افزایش یافت.

آماده‌باش اتاق‌های عمل و بخش‌های جراحی اهواز برای پذیرش مصدومان "متروپل"

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آماده‌باش اتاق‌های عمل و بخش‌های جراحی بیمارستان‌های اهواز در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و احتمال اعزام مصدومان این حادثه به اهواز خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان و احتمال اعزام مصدومان این حادثه به اهواز، اورژانس، اتاق‌های عمل و بخش‌های جراحی بیمارستان‌های اهواز برای پذیرش بیماران احتمالی در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

وی افزود: به رزیدنت‌های سال سه و بالاتر و متخصصان مربوطه از جمله رشته‌های طب اورژانس، جراحی، ارتوپدی، نوروسرجری، اورولوژی، ENT و زنان و زایمان، اعلام آماده‌باش شده است. بر آمادگی پرسنل و تجهیزات در اورژانس و اتاق عمل و بخش‌ها تاکید شده است و از روسای بیمارستان‌ها خواسته شده که کلیه اقدامات در این زمینه را شخصاً مدیریت کنند.

دستور معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی فوری به مصدومان حادثه آبادان

معاون اول رییس جمهور بر لزوم رسیدگی فوری به حادثه ریزش ساختمان ده طبقه در مرکز شهر آبادان و خارج کردن سریع مصدومان از زیر آوار تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر بلافاصله پس از اطلاع از وقوع ریزش ساختمان متروپل در شهر آبادان، در تماس های تلفنی جداگانه با استاندار خوزستان و فرماندار آبادان، دستورات لازم برای بسیج امکانات جهت کمک به مصدومان و مجروحان این حادثه را صادر کرد و ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان این حادثه و ابراز همدردی با مصدومان، خواستار بررسی دقیق علل وقوع این اتفاق شد.

دستور وزیر کشور به استاندار خوزستان در پی ریزش ساختمان متروپل

وزیر کشور به دنبال حادثه دلخراش ریزش بخشی از ساختمان متروپل در شهرستان آبادان، در تماس تلفنی با استاندار خوزستان خواستار به کارگیری همه امکانات برای رسیدگی فوری به حادثه دیدگان و نجات محبوسان احتمالی زیر آوار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر احمد وحیدی در این تماس تلفنی از صادق خلیلیان خواست، با به کارگیری همه ظرفیت ها و امکانات، برای نجات افرادی که احتمالا در پارکینگ و طبقه همکف این ساختمان گرفتار شده اند، تسریع شود.

وی همچنین به سازمان مدیریت بحران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور دستور دارد همه امکانات خود را در این زمینه به کار گیرند و در اسرع وقت نسبت به بررسی کارشناسانه این حادثه اقدام کنند.

علاوه بر این، وزیر کشور خواستار معرفی مسببان و متخلفان این حادثه به دستگاه قضایی شد. بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مجتمع در دست ساخت متروپل در مرکز شهر آبادان و در منطقه‌ای پر رفت و آمد قرار دارد.

لغو مسابقات ورزشی آبادان در پی حادثه دلخراش ساختمان "متروپل"

مسابقات ورزشی آبادان در پی حادثه دلخراش ساختمان "متروپل"، لغو شدند.

میلاد قلاوند، رییس هیات ورزش کارگری آبادان در گفت و گو با ایسنا، با تسلیت به همشهریان و خانواده های داغدار آبادانی در پی حادثه ساختمان متروپل، اظهارکرد: تمامی مسابقات فوتسال، والیبال، بسکتبال و تیراندازی آقایان در قالب نخستین جشنواره ورزش کارگری شهرستان آبادان در تاریخ های دوم و سوم خردادماه به دلیل این حادثه دلخراش لغو شدند.

وی بیان کرد: تاریخ جدید برگزاری این رویدادها به زودی اعلام خواهد شد.

استاندار خوزستان در محل حادثه ساختمان "متروپل" حاضر شد

استاندار خوزستان در پی حادثه ایجاد شده برای ساختمان در حال احداث متروپل در محل حادثه حاضر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان امروز دوشنبه ۲ خردادماه در پی ریزش برج‌های دو قلوی تازه احداث شده متروپل وارد آبادان شد.

استاندار خوزستان دستورات لازم را در جهت تسهیل در عملیات امداد و نجات صادر کرد.

گفتنی است؛ کار ساخت برج‌های دو قلوی متروپل به‌عنوان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه پزشکی، اداری، تفریحی، تجاری و پارکینگ طبقاتی آبادان در منطقه جنوب غرب خوزستان که در مراحل پایانی قرار داشت و بنا به دلایل فنی، متوقف شده بود، ساعاتی پیش فرو ریخت.

لازم به ذکر است، به دنبال ریزش بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس علوم پزشکی استان تاکنون تعداد فوت شده‌ها در حادثه ساختمان متروپل آبادان به ۵ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۲۵ نفر رسیده است.

استاندار خوزستان: استانداردهای لازم در ساختمان "متروپل" رعایت نشده است

استاندار خوزستان گفت: ظاهرا مسائل لازم فنی و استانداردهای لازم در ساختمان "متروپل" رعایت نشده و این مساله، عامل ریزش است.

صادق خلیلیان با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان "متروپل" آبادان، اظهار کرد: ظاهرا مسائل لازم فنی و استانداردهای لازم در ساختمان "متروپل" رعایت نشده است و این مساله، عامل ریزش است، البته باید بررسی‌های دقیق انجام شود و پس از بررسی‌ دقیق شرایط می‌توان نتیجه قطعی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وی که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: از مردم درخواست می‌کنم که در اطراف محل حادثه و خیابان‌های مجاور حضور پیدا نکنند تا نیروهای امدادی بتوانند کمک‌رسانی کنند.

دستور ویژه رئیس جمهور برای رسیدگی فوری به سانحه ریزش ساختمان در آبادان

رئیس جمهور که در سفر عمان به سر می برد، به معاون اول خود دستور داد ضمن اعزام گروه های امداد و نجات سازمان آتش نشانی تهران برای امداد به آسیب دیدگان، کلیه امکانات استانی و کشوری را برای رسیدگی فوری به سانحه ریزش ساختمان در آبادان به کار گیرد.

به گزارش ایسنا، در پی ریزش ساختمانی در شهر آبادان که سبب فوت و مجروحیت شماری از هموطنان‌مان شده است، رئیس دفتر رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار خوزستان، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت حادثه، دستور رئیس جمهور مبنی بر بسیج تمامی امکانات برای رسیدگی فوری به سانحه دیدگان و آواربرداری را ابلاغ کرد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که برای دیدار و گفتگو با پادشاه عمان به مسقط پایتخت این کشور سفر کرده، به محض اطلاع از بروز این حادثه در آبادان به معاون اول رئیس‌جمهور ماموریت داد ضمن به کارگیری تمامی امکانات محلی و ملی، شخصا این موضوع را با اختیارات کامل به منظور تسریع در آواربرداری و نجات جان افراد زیر آوار مانده و رسیدگی به مصدومان حادثه، مدیریت و پیگیری کند.
رئیس جمهور دستور داد با توجه به اعلام نیاز استاندار خوزستان، نیروهای امدادی و امکانات لازم برای آواربرداری و امداد، از سازمان آتش نشانی تهران به صورت فوری به آبادان اعزام شوند و همچنین برای شناسایی تخلفات منجر به این حادثه نیز، به صورت عاجل اقدام شود و برخورد شدید و غیرقابل اغماض با متخلفان در دستور کار قرار بگیرد.
رئیس جمهور ضمن ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های جان‌باختگان که طبق گزارش‌ها غالبا از کارگران زحمتکش بوده‌اند، دستور داد رسیدگی به وضعیت این خانواده‌ها در اولویت قرار بگیرد و گزارش روند امداد رسانی برای وی ارسال شود.

با مسببان حادثه متروپل برخورد می‌شود / عملیات امداد و نجات ادامه دارد

استاندار خوزستان گفت: چندین نفر از هموطنانمان در ساختمان گیر افتاده‌اند و عملیات جستجو برای یافتن آن‌ها در جریان است؛ به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان امروز دوشنبه ۲ خردادماه در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره حادثه ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: در پی نخسین ساعات اطلاع از حادثه ساختمان متروپل آبادان در محل حاضر شدیم، هم اکنون گروه‌های امداد و نجات مشغول کار هستند.

استاندار خوزستان یکی از علت‌های ریزش ساختمان متروپل را عدم رعایت استانداردهای لازم در سازه این ساختمان بیان کرد و عنوان داشت: در بررسی‌های اولیه برخی اشکالاتی در استانداردهای مورد نیاز سازه دیده شد در این راستا از رئیس دادگستری استان و قوه قضائیه درخواست کردیم تا با عوامل این حادثه برخورد کند برهمین اساس تاکنون ۲ نفر دستگیر شدند.

خلیلیان با بیان اینکه گروه‌های امدادرسانی در محل حادثه به صورت جدی فعال شده‌اند، افزود: چندین نفر از هموطنانمان در ساختمان گیر افتاده‌اند و عملیات جستجو برای یافتن آن‌ها در جریان است؛ ضمن اینکه خوشبختانه ۲۵ نفر دیگر از زیر آوار خارج شده‌اند.

وی گفت: در چنین حوادثی عوامل مختلف اثرگذار مورد بررسی قرار خواهد گرفت، به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.

استاندار خوزستان در پایان پیرامون تأمین هزینه‌های درمانی برای مصدومان حادثه ابراز داشت: در چنین حوادثی مصدومان تحت بیمه‌های درمانی قرار می‌گیرند و مشکل خاصی نخواهند داشت.

به احترام داغدیدگان آبادان؛ جشن‌های سالگرد آزادسازی خرمشهر لغو شد

ستاد مردمی سالگرد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر«شهری در آسمان»، به احترام داغدیدگان حادثه متروپل آبادان، جشن بزرگ چهل‌امین سالگرد آزادسازی خرمشهر را لغو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، فردا سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر است. در این ایام که مردم آبادان و خرمشهر مشغول شادی بابت ایثار همشهریان خود در ابتدای جنگ بودند متاسفانه امروز دوم خردادماه اتفاقی رخ داد که کام همه ایران را تلخ کرد. این فاجعه همزمان با جشن‌های آزادسازی خرمشهر پیش آمد.

بر اساس این خبر؛ قرار بود فردا سوم خرداد در محوطه بیرونی مسجد جامع خرمشهر شاهد جشن بزرگ چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر باشیم، ولی ستاد مردمی این برنامه تصمیم گرفت به احترام درگذشتگان این حادثه تلخ، جشن فردا تعطیل شود.

گفتنی‌ست، ظهر امروز دوم خردادماه ساختمان بزرگ «متروپل» واقع در خیابان امیری آبادان فرو ریخت. این ساختمان تجاری، پزشکی و اداری در فضای بیش از ۶۰۰۰ متر در ۹ طبقه سال ۹۸ افتتاح شد. متاسفانه در این اتفاق چندین تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

افزایش جان‌باختگان متروپل به ۶ نفر

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش کشته‌شدگان و مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان خبر داد.

عارف شرهانی اصل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در شهر آبادان، تعداد جان‌باختگان این حادثه به شش نفر افزایش یافت.

وی افزود: تعداد مصدومان نیز به ۳۲ نفر رسیده است.



  1. تانژانت زاويۀ تغييرات قلعه‌نویی صفر است / فرصت‌سوزی یکسالۀ تیم‌ملی!
  2. واحد سوم گازی نیروگاه ‌گهران به شبکه برق کشور متصل شد
  3. مدیریت تغییر اقلیم و گسترش اقتصاد سبز، راهبرد اصلی دولت
  4. بیش از ۵۷ هزار بازدید از شروع طرح سلامت نوروزی انجام شد
  5. دستگاه‌های امدادی البرز در آماده‌باش
  6. تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری کرج
  7. ارائه ۲۸ هزار خدمت امدادی توسط هلال احمر البرز
  8. کاهش ۶۷ درصدی شعب نامتعارف
  9. نظامی‌گرایی اقتصادهای اروپایی
  10. وزیر دفاع پاکستان برای طالبان افغانستان خط و نشان کشید
  11. کلیت مجلس دوازدهم انقلابی است
  12. کاهش رکود تورمی مسکن با اقدامات دولت سیزدهم
  13. کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات درون شهری در البرز
  14. روبینیو 9 سال به زندان خواهد رفت!
  15. وار تا 20 روز آتی به ایران می‌آید
  16. آب، منبع استراتژیک کلیدی تهدیدات امنیت جهانی
  17. افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه‌های سوخت در نوروز
  18. شناگر اصفهانی رکورد ملی خود را جابه‌جا کرد
  19. برگزاری اولین گردهمایی مشترک رؤسای هیئت‌ها، انجمن‌های ورزشی و  مسئولان کمیته‌های پارکور کشور
  20. درهای نمایشگاه رسانه های ایران باز شد
  21. افزایش دو و نیم برابری بودجه فرهنگی شهرداری کرج
  22. آیین تحلیف اعضای هیئت منصفه مطبوعات البرز برگزار شد
  23. گرم‌ترین آذر ۳۳ سال اخیر کشور ثبت شد
  24. خواص بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات شوند
  25.  روایت تکراری اختلاف و التهاب
  26. یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا؛مشابه ولی متفاوت
  27. نقش «اقتصاد مقاومتی» در عبور از تنگنای تحریم
  28. ابراز شادی و خوشحالی بعد از پیروزی، جُرم محسوب می‌شود ؟!
  29. به بهانه آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران
  30. زمین چمن مصنوعی روستای خورچان افتتاح شد
  31. «حمل و نقل» پیش شرط بهبود وضعیت صادرات و واردات در کشور
  32. تاج منتسب به سپاه است؟
  33. توافق با عراق برای تامین ۵۰ میلیون متر مکعبی گاز در روز
  34. بیست و یکمین جشنواره تولید ملی - افتخار ملی با حضور مقامات کشور
  35. افزایش قیمت خودسرانه قالیشویی و خشکشویی ممنوع است
  36. سهمیه جدید وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن ابلاغ شد
  37. ۵۰۰ میلیون مسدوی خودروهای وارداتی آزاد شد
  38. انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان ۴ کمیسیون گردشگری اتاق‌های بازرگانی ایران، البرز، اصفهان و قم
  39. زمان واریز عیدی کارمندان اعلام شد
  40. زمان واریز اعتبار تشویقی کالابرگ به حساب‌ها