سرویس: سیاسی
  1. محرابیان: گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند

    وزیر نیرو با بیان اینکه گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: همچنان برخی اداره‌ها و سازمان‌ها برنامه‌های مدیریت مصرف برق را رعایت نمی‌کنند که ضرورت دارد در این خصوص شرکت‌های توزیع نهایت دقت و نظارت را داشته باشند.

  2. در نشست شورای امنیت سازمان ملل و همزمان با حضور نخست وزیر اسرائیل در آمریکا

    وخامت اوضاع غزه؛روسیه از ریختن ۵۰ هزار بمب بر سر فلسطینیان گفت؛آمریکا از اسرائیل حمایت کرد

    اوضاع وخیم نوار غزه همزمان با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در واشنگتن دی دی سی بار دیگر در دستور کار ۱۵ عضو شست شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت و نمایندگان روسیه، چین و الجزایر از وخامت اوضاع و فرو ریختن بیش از ۵۰ هزار بمب بر سر مردم غزه گفتند اما آمریکا با حمایت از اسرائیل، توپ را همچنان به زمین حماس انداخت.

  3. دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت:

    فردا تمام ادارات کشور از ساعت ۶ تا ۱۰ فعال هستند

    دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: در پی تداوم گرمای شدید و برای حفظ سلامتی هموطنان و مدیریت مصرف انرژی، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور به‌جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی فردا (شنبه ۶ مرداد) از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است.

  4. درگیری شدید رزمندگان «سرایا القدس» با اشغالگران در خان یونس

    «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد درگیری شدیدی بین رزمندگان این گروه مقاومت با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر خان یونس در جریان است و رزمندگان مقاومت ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد کرده اند.

  5. سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز جنگ با روسیه

    وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز درگیری نظامی با این کشور و طی تقریبا ۲.۵ سال گذشته خبر داد.

  6. سخنگوی وزارت امور خارجه:

    اتهامات صهیونیست‌ها علیه ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی است

    سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اتهامات و نفرت‌پراکنی‌های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه است.

  7. بنا به دلایل امنیتی؛

    فعالیت فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه از سر گرفته شد

    فعالیت فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه واقع در مرز این کشور با سوئیس و آلمان که به خاطر تهدید بمب گذاری در روز آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تخلیه شده بود، فعالیت خود را از سر گرفت.

  8. حضور سرزده پزشکیان در کمپ تیم ملی کشتی اعزامی به المپیک

    رئیس‌جمهور منتخب به صورت سرزده در کمپ تیم ملی کشتی ایران اعزامی به المپیک پاریس حضور یافت و برای کاروان ورزشی کشور آرزوی موفقیت کرد.

  9. تکاپوی مکرون برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در بحبوحه آشوب سیاسی و المپیک

    امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه امروز پنجشنبه میزبان برخی از مدیران اجرایی با نفوذ جهان است تا همزمان با آشوب سیاسی و در آستانه المپیک ۲۰۲۴، به آنها اطمینان دهد که کشورش همچنان مقصد اصلی سرمایه‌گذاری خارجی است.

  10. دیدار نمایندگان مردم اردبیل در مجلس با رئیس جمهور منتخب

    نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در نهاد ریاست جمهوری با دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت و گو کردند.

  11. ادامه حملات به نوار غزه و شهادت شماری دیگر از فلسطینیان

    ارتش رژیم اشغالگر گروهی از فلسطینیان را در محله الزیتون در جنوب شهر غزه هدف قرار داد که طی آن چند نفر شهید و مجروح شدند.

  12. افزایش شمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۱۷۵ نفر

    وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) از افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۹ هزار و ۱۷۵ نفر از ابتدای جنگ علیه ساکنان این باریکه (۱۵ مهر ۱۴۰۲) خبر داد.

  13. پیام پزشکیان به کاروان ورزشی ایران در المیپک: یک ملت کنار شماست

    رئیس جمهوری منتخب مردم در پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس، خطاب به اعضای این کاروان تصریح کرد: یک ملت کنار شماست.

  14. وزیر سابق جهاد کشاورزی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد

    محمود حجتی وزیر اسبق جهاد کشاورزی با دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب مردم دیدار و گفت وگو کرد.

  15. سفیر انگلیس به وزارت خارجه احضار شد

    وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام دولت انگلیس در استرداد یکی از اتباع کشورمان به آمریکا به اتهام دور زدن تحریم‌ها، سایمون شرکلیف سفیر انگلیس در تهران را احضار کرد.

  16. همزمان با تجمع حامیان فلسطین در اطراف کنگره آمریکا

    نتانیاهو با تکرار لفاظی‌های ضد ایرانی: آمریکا و اسرائیل باید کنار هم بایستند

    بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در سخنانی با تکرار لفاظی ها علیه جمهوری اسلامی ایران در کنگره آمریکا اعلام کرد که آمریکا و اسرائیل باید کنار هم بایستند و در این صورت ما پیروز می شویم.

  17. استقبال عربستان از توافقات صورت گرفته میان یمنی‌ها

    عربستان سعودی امروز (چهارشنبه) از توافق صورت گرفته میان دولت نجات ملی یمن و دولت دست‌نشانده ریاض مستقر در عدن استقبال کرد.

  18. روادید پاکستان برای ۱۲۶ کشور رایگان می‌شود

    کابینه دولت پاکستان طرح جدید خود را برای رایگان کردن هزینه صدور روادید این کشور برای گردشگران و بازرگانان ۱۲۶ کشور جهان تصویب کرد.

  19. برادرزاده ترامپ به نژادپرستی وی اذعان کرد

    کتاب خاطرات برادرزاده دونالد ترامپ به افشاگری از ابعاد تاریک تر شخصیت ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا پرداخته و وی را فردی نژادپرست توصیف می کند.

  20. ژاپن به دنبال چتر هسته‌ای آمریکا

    وزرای امور خارجه و دفاع ژاپن و آمریکا در حال مذاکره بر سر تدوین سند مشترک بازدارندگی هستند، این سند به توکیو امکان می‌دهد در مواقع لزوم از چتر امنیت هسته‌ای آمریکا بهره‌مند شود.

  21. اولین واکنش کره‌شمالی به اظهار دوستی ترامپ

    کره‌شمالی امروز (سه‌شنبه دوم مرداد) در اولین واکنش به اظهارات «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر دوستی با «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، تاکید کرد که این اظهارات برای پیونگ‌یانگ اهمیتی ندارد.

  22. پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود

    رئیس جمهوری منتخب مردم تاکید کرد: باور کنیم که کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود.

  23. اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکرها قرار گرفت

    یک گروه هکری امروز (سه‌شنبه) از هک آرشیو اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد آن خبر داد.

  24. درخواست پسر قذافی برای پذیرش شهادت وزیر اسبق لبنانی در پرونده امام موسی صدر

    «هانیبال قذافی» پسر معمر قذافی رهبر سابق لیبی امروز (سه شنبه) از دستگاه قضایی لبنان خواست که شهادت وزیر اسبق محیط زیست این کشور را درباره پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر دریافت کند.

  25. رئیس سرویس مخفی آمریکا در پی سوء قصد ناکام به جان ترامپ استعفا داد

    «کیمبرلی چیتل» رئیس سرویس مخفی آمریکا به دلیل شکست در جلوگیری از سوء قصد به جان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ استعفا داد.

  26. در دیدار با جبهه اصلاحات ایران؛

    رئیس جمهوری منتخب: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند

    رئیس جمهوری منتخب مردم با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات مشتی بر دهان جریانات خارج نشین زدند، تصریح کرد: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند.

  27. ایران درباره خطر تسلیحات هسته‌ای اسرائیل برای صلح و امنیت جهانی هشدار داد

    سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد در ژنو هشدار داد که تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی خطری برای صلح و امنیت جهان بشمار می‌رود.

  28. گزارش وزیر دفاع به اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

    افزایش ۴ برابری صادرات محصولات نظامی در ۳ سال گذشته

    سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست مشترک اعضای این کمیسیون با امیر آشتیانی گفت: وزیر دفاع با اشاره به دستاوردهای این وزارتخانه در ۳ سال گذشته، از رشد ۴ برابری صادرات صنایع دفاعی کشور خبر داد.

  29. ظریف: آماده گفت‌وگو مطابق با برجام و قانون اقدام راهبردی هستیم

    وزیر خارجه پیشین کشورمان تاکید کرد: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای قانون کشور است و باید رعایت شود.

  30. کناره‌گیری بایدن، دموکرات‌ها را به بازی برمی‌گرداند؟

    یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت که جو بایدن با کناره‌گیری محترمانه و مترقیانه از حضور در انتخابات ۲۰۲۴، کارزار دموکرات‌ها و کامالا هریس را تقویت کرد.

  31. شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۶۳ تن رسید

    گزارشگران بدون مرز حمله رژیم صهیونیستی به چادر خبرنگاران در نزدیکی بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه را محکوم کرد.

  32. سپاه یک نفتکش متخلف حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کرد

    روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۱ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۱۲ خدمه در آب‌های میانی خلیج فارس خبر داد.

  33. بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از دهکده المپیک

    امانوئل ماکرون از بخش‌های مختلف دهکده المپیک پاریس بازدید کرد.

  34. چراغ سبز بروکسل به سفر بدون ویزا میان ارمنستان و اتحادیه اروپا

    مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) گفت وزرای خارجه این اتحادیه به آغاز گفت‌وگوهای آزادسازی ویزا میان ارمنستان و کشورهای این اتحادیه چراغ سبز نشان داده‌اند.

  35. پلوسی از کامالا هریس حمایت کرد

    رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از کامالا هریس به عنوان نامزد دموکرات‌های برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا حمایت کرد.

  36. رئیس بانک مرکزی اعلام کرد؛

    کاهش ضریب جینی به کمترین میزان یک دهه اخیر/ رشد اقتصادی ۵ درصدی

    رئیس بانک مرکزی گفت: اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ رشد ۵ درصدی (بر اساس قیمت های بازار) را تجربه کرد در حالیکه نرخ رشد نقدینگی و پایه پولی و رشد پول با روندی نزولی به روندهای بلندمدت بازگشته است و تورم مصرف کننده و تولیدکننده نیز با تداوم روند کاهشی کنترل شده است.

  37. پسرفت بودجه انگلیس در حوزه هنر

    گزارش‌ها نشان می‌دهد در حالی که آلمان، فرانسه و فنلاند هر کدام تا ۷۰ درصد هزینه‌های فرهنگی را افزایش داده‌اند،انگلیس بودجه خود را ۶ درصد کاهش داده است.

  38. حمله هوایی ائتلاف متجاوز آمریکایی-انگلیسی به یمن

    منابع خبری یمنی عصر امروز (یکشنبه) از حمله امریکا و انگلیس به مناطقی در استان‌های «الحدیده» در غرب و «حَجَّة» در شمال غرب یمن خبر دادند.

  39. در جلسه هیات دولت مطرح شد؛

    روایت وزرای دولت سیزدهم از اقداماتشان برای رشد و پیشرفت کشور

    وزرای دولت سیزدهم گزارشی از عملکرد خود در حوزه های تخصصی در راستای پیشرفت و رشد کشور ارائه کردند.

  40. افزایش محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام

    آخرین نظرسنجی‌ها در آمریکا حکایت از آن دارد که محبوبیت «دونالد ترامپ» بعد از سوء قصد نافرجام هفته گذشته افزایش یافته و بیشتر مردم آمریکا «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی را برای یک دوره دیگر ریاست جمهوری پیر می‌دانند.

  41. قدردانی پزشکیان از رهبر انقلاب؛ حمایت شما بزرگترین سرمایه برای رسیدن به موفقیت‌ است

    رئیس‌جمهور منتخب با انتشار پیامی از حمایت رهبر انقلاب قدردانی کرد و نوشت: اعتماد مردم و حمایت شما از دولت ایران بزرگترین سرمایه همه ما برای رسیدن به موفقیت‌های پیش روست.

  42. هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در تهران

    اداره کل هواشناسی با صدور هشدار زرد برای پایتخت اعلام کرد: وزش باد شدید طی ۵ روز آینده در نیمه جنوبی و غربی استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

  43. روسیه از سرنگونی ۲۷ پهپاد اوکراینی خبر داد

    وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ۲۷ پهپاد اوکراینی توسط سامانه پدافندی این کشور بر فراز ۲ منطقه خبر داد.

  44. حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مخزن نفت در «الحدیده»

    هواپیماهای رژیم صهیونیستی عصر امروز (شنبه) شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند.

  45. همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

    رونمایی از ساختمان کاروان ایران در دهکده المپیک؛ دیواربه‌دیوار چین و ترکیه

    ساختمان کاروان ایران در دهکده المپیک پاریس که با پرچم کشورمان مزین شده است، در مجاورت ساختمان ورزشکاران کشورهای ترکیه، چین‌تایپه و چین قرار دارد.

  46. مخبر: همه تصمیمات دولت مردمی در راستای کمک به رئیس جمهوری منتخب بوده است

    سرپرست ریاست جمهوری گفت: در دولت مردمی طی چند هفته اخیر و پس از انتخاب رئیس جمهور جدید، نه تنها تصمیمی که به ضرر دولت بعدی باشد گرفته نشده، بلکه تلاش شده است حتما تصمیمات اتخاذ شده در راستای کمک به رئیس جمهور منتخب و دولت آینده باشد.

  47. وزارت امور خارجه پیگیر آزادی حاجی زندانی در عربستان است

    معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده محمد خزائی، حاجی زندانی در عربستان بر پیگیری مستمر این وزارتخانه تا آزادی وی تاکید کرد.

  48. ۳۶ نماینده دموکرات کنگره خواستار کناره‌گیری بایدن از انتخابات شدند

    تاکنون ۳۶ نماینده حزب دموکرات در کنگره آمریکا به طور رسمی خواستار کناره‌گیری جو بایدن رئیس جمهور این کشور از رقابت‌های انتخاباتی شده‌اند.

  49. صنعا: پاسخ ما به آمریکا و اسرائیل سخت خواهد بود/ تجاوزات مانع حمایت ما از غزه نمی‌شود

    مقامات یمن در سخنانی تاکید کردند که پاسخ نیروهای مسلح این کشور به تجاوز امروز (شنبه) آمریکایی - صهیونیستی به الحدیده سخت خواهد بود و این تجاوزات مانع از حمایت صنعا از غزه نخواهد شد.

  50. اعلام موضع ایران درباره رای مشورتی دادگاه لاهه در خصوص رژیم صهیونیستی؛

    راه حل وضعیت کنونی فلسطین برگزاری همه‌پرسی جامع است

    سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مؤثرترین راه حل خاتمه وضعیت غیرقانونی کنونی در فلسطین اشغالی، تحقق عملی ایده مترقی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری همه‌پرسی جامع با مشارکت همه ساکنان و شهروندان اصلی فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی است.

مشاهده آرشیو
  1. محرابیان: گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند
  2. وخامت اوضاع غزه؛روسیه از ریختن ۵۰ هزار بمب بر سر فلسطینیان گفت؛آمریکا از اسرائیل حمایت کرد
  3. فردا تمام ادارات کشور از ساعت ۶ تا ۱۰ فعال هستند
  4. درگیری شدید رزمندگان «سرایا القدس» با اشغالگران در خان یونس
  5. سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز جنگ با روسیه
  6. اتهامات صهیونیست‌ها علیه ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی است
  7. مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است
  8. احیای ۸۷۷۰ واحد اقتصادی؛ میراث ماندگار دولت سیزدهم برای تحقق «جهش تولید»
  9. بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند
  10. کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه
  11. اختلال موقت در سرویس دهی خط مترو پرند
  12. فعالیت فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه از سر گرفته شد
  13. سرعت توفان در زابل به ۹۷ کیلومتر بر ساعت رسید
  14. ضرورت همراهی مردم برای گذر از روزهای گرم پیش‌رو
  15. انتخاب محل مصرف مالیات یک اقدام سازنده است/ در مسیر بازگشت اعتماد به نظام مالیاتی هستیم
  16. ۹۴ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد
  17. بازگشت ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق
  18. انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان عملیاتی شد
  19. مردم به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنند/ رکورد دمایی در پایتخت زده نمی‌شود
  20. تداوم هوای گرم در کشور طی سه روز آینده/ دمای تهران به ۴۱ درجه می‌رسد
  21. درخواست آبفا البرز از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب
  22. امام جمعه کرج : حمایت جبهه کفر از صهیونیست ها محکوم به شکست است
  23. برداشت سالانه ۸۱۱ میلیون متر مکعب آب از چاهها و قنوات البرز
  24. نفرات برتر مسابقه‌های «آکوا اتلون» ترکیبی از شنای ۵۰۰ متر و دوی ۲۵۰۰متری استان اصفهان مشخص شدند.
  25. تسهیلات بسیج سازندگی همزمان با تجهیز کارگاه به افزایش سرعت تولید منجر شد
  26. پویش «بنای همدلی» با همت گروه های جهادی در البرز اجرایی شد
  27. اعلام وضعیت تعطیلی و تغییر ساعت شنبه
  28. مارسلو سوارز بولیویایی در راه پرسپولیس
  29. مراسم تقدیر و تشکر از اعضای باشگاه بازرگانی محمدی کاشمر
  30. مناف هاشمی: اکثر کشورها به میزبانی پاریس معترض هستند/الفتی پرچمدار کاروان ایران خواهد بود
  31. حضور سرزده پزشکیان در کمپ تیم ملی کشتی اعزامی به المپیک
  32. تکاپوی مکرون برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در بحبوحه آشوب سیاسی و المپیک
  33. دیدار نمایندگان مردم اردبیل در مجلس با رئیس جمهور منتخب
  34. چرا باید در وضعیت خطرناک اشعه ماورای بنفش در خانه ماند؟
  35. نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس: ۹۱۱ هزار دانش آموز در کشور از تحصیل بازمانده‌اند
  36. میزبانی ضعیف، نقطه‌ پررنگ پیش از افتتاحیه/پاریس حال‌وهوای المپیکی ندارد!
  37. نبرد کارکنان تعمیرات نیروگاهی ایران در گرم‌ترین روز سال
  38. ادامه حملات به نوار غزه و شهادت شماری دیگر از فلسطینیان
  39. نیروی زمینی ارتش فاتح لیگ برتر بوکس شد
  40. تداوم تامین آب شرب با همراهی مشترکان