سرویس: سیاسی
  1. امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای پرتغالی:

    رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است

    وزیر امور خارجه بر ضرورت پایان نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و این رژیم را عامل تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

  2. رئیس جمهور گفت:

    ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم!

    رئیسی: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آنها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.

  3. اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است

    رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اخبار منتشر شده درباره ارائه اطلاعات پایگاه راداری کورجیک به رژیم اسرائیل برای مقابله با موشک‌های ایرانی گفت: این پایگاه راداری جز کشورمان و متحدانمان با هیچ کشوری ارتباطی ندارد.

  4. حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

    منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند.

  5. حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

    سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی و موشکی به یک کشتی اسرائیلی در خلیج عدن و همچنین حملات موشکی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

  6. سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند

    سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی واکنش نشان داد.

  7. سرکوب اعتراضات حامیان فلسطین توسط پلیس فرانسه

    پس از آنکه پلیس فرانسه راهپیمایی همبستگی حمایتی از فلسطین را در یکی از مشهورترین دانشگاه‌های این کشور سرکوب کرد، دانشجویان در پاریس راهپیمایی دیگری را برگزار کردند.

  8. حمله به مقر صلیب سرخ در غزه

    در حالیکه حملات اشغالگران برای دویست و سومین روز ادامه دارد، مقاومت فلسطین نیز همچنان به مقابله با سربازان و خودروهای اشغالگر در محورهای مختلف ادامه می‌دهد و مقر فرماندهی لشکر غزه در «ارتش اشغالگر» را هدف قرار داد.

  9. آیت الله خاتمی: بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است

    امام جمعه موقت تهران گفت: در عملیات وعده صادق یک جا را زدیم اما نسبت به مراکز زیادی هشدار دادیم. اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است؛ همچنین اعلام کردیم اگر با ایران اسلامی آنچنان رفتار کنید پاسخ جدی از ما دریافت خواهید کرد.

  10. معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد:

    دولت آماده رفع مشکلات مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی است

    معاون اول رئیس جمهور توجه به مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی را اولویت دولت سیزدهم دانست و گفت: هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد و دولت آمادگی دارد تا مسائل و مشکلات بر سر راه فعالیت این مناطق را برداشته و مرتفع کند.

  11. در هماهنگی با کانادا و انگلیس صورت گرفت:

    تداوم تحریم‌های آمریکا به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین

    وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از ۱۲ نهاد، شخص و کشتی را که نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران که خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد، تحریم کرد.

  12. واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس؛

    کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

    وزیر امور خارجه با بیان اینکه سرکوب و برخورد خشن نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به جنایات جنگی رژیم اسرائیل مورد نگرانی افکار عمومی جهان است، گفت: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

  13. یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه

    یادداشت تفاهم امنیتی بین «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه به امضا رسید.

  14. ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله

    ورود حزب‌الله به مرحله حملات ترکیبی و پیشرفته و به‌ویژه عملیات مهمی که دیروز در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور یکی از رزمندگان مقاومت لبنان انجام داد، حامل پیام‌هایی هشدارآمیز برای دشمن اشغالگر و ترجمه عملی تهدیدات شخص سید حسن نصرالله است.

  15. دولت در احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد موفق عمل کرد

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل موفق عمل کرد و تداوم این سیاست‌های راهبردی می‌تواند در افزایش تولید موثر باشد و نتایج مطلوبی از نظر اقتصادی عائد کشور کند.

  16. دیدار کارگران با رهبر انقلاب

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تشکر صمیمانه از تلاش، نجابت و همت جامعه کارگری، بوسه پیامبر(ص) بر دستان پینه‌بسته یک کارگر را بالاترین تجلیل از کار و کارگر خواندند و افزودند: اسلام برای کار و عمل، ارزش و احترام ذاتی قائل است و براساس آموزه‌های قرآنی و روایی، تلاش هر فرد برای کسب روزی و نان حلال، همچون عبادات، عمل صالح محسوب می‌شود.

  17. دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان

    ابراهیم رئیسی در آغاز سفر پاکستان را از کشورهای مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه تاریخی و تمدنی با ایران دانست و تاکید کرد که ایران در راستای سیاست همسایگی و توسعه روابط با کشورهای اسلامی و همسو، علاقمند به ارتقای روابط با کشور پاکستان است.

  18. حاصل جنگ در نواز غزه؛

    شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی و آوارگی ۱۷ هزار کودک بدون والدین

    دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ وحشیانه صهیونیست‌ها آمار جدیدی از وضعیت بغرنج کودکان در این باریکه ارائه کرد.

  19. پاسخ رئیس مجلس به تذکر نماینده مردم شاهین شهر:

    تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

    رئیس مجلس گفت: مسئولیت کمبود و گرانی دارو بر عهده سه دستگاه وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بانک مرکزی بوده و قطعاً بانک مرکزی در تأمین ارز دارو تأخیر داشته است.

  20. «بی‌بی‌سی» اعتراف کرد: موفقیت حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

    یک هفته بعد از تلاش‌های گسترده رسانه‌ای و تبلیغاتی برای کم‌اثرنشان دادن عملیات «وعده صادق»، «بی‌بی‌سی» در گزارشی مستند، خسارت‌های حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی نواتیم در اراضی اشغالی را تأیید کرد.

  21. روزنامه صهیونیستی هاآرتص:

    بعد از عملیات وعده صادق، نتانیاهو حرفی برای گفتن ندارد

    روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به اینکه عملیات موشکی و پهپادی که ایران هفته گذشته در عمق فلسطین اشغالی انجام داد، مقامات و نهادهای اطلاعاتی اسرائیل را شوکه کرد گزارش داد که نتانیاهو بعد از این عملیات حرفی برای گفتن ندارد.

  22. عملیات وعده صادق معادلات نظامی جهان را تغییر داد.

    نماینده ولی فقیه دراستان البرز وامام جمعه کرج: عملیات وعده صادق معادلات نظامی جهان را تغییر داد

  23. انهدام ریزپرنده‌ها عامل اصلی صدای انفجار در اصفهان

    صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان این شهر توسط پدافند هوایی بوده است.

  24. «وزیر خارجۀ لتونی» تأکید کرد:

    نظامی‌گرایی اقتصادهای اروپایی

    وزیر خارجه لتونی با اعلام اینکه اقتصادهای اروپایی در مسیر نظامی شدن حرکت می کنند گفت که بیشتر کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در حال افزایش بودجه‌های نظامی خود هستند.

  25. وزیر دفاع پاکستان برای طالبان افغانستان خط و نشان کشید

    وزیر دفاع پاکستان پس از اقدام نظامی این کشور در داخل افغانستان گفت که اسلام‌آباد خواهان تقابل نظامی با همسایه خود نیست اما اگر افغانستان مانند دشمن رفتار کند پاکستان نیز مسیر زمینی خود را برای تجارت ترانزیتی به روی آن کشور مسدود خواهد کرد.

  26. حدادعادل:

    کلیت مجلس دوازدهم انقلابی است

    رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیام نوروزی با بیان اینکه باید با وحدت و همدلی با توطئه‌های دشمنان انقلاب مقابله کنیم، آورده است: مجلس دوازدهم در کلیت خود، مجلسی انقلابی و کارآمد و در خط اسلام و خدمت به مردم است.

  27. توافق با عراق برای تامین ۵۰ میلیون متر مکعبی گاز در روز

    سفیر ایران در بغداد در اظهاراتی از وجود توافقی با عراق برای تأمین ۴۰ تا ۵۰ میلیون متر مکعب گاز در روز خبر داد.

  28. معاون حقوقی رئیس جمهور:

    اگر کشتی ایران توقیف شود عمل متقابل انجام می‌دهیم

    معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه اگر کشتی ایران را توقیف شود، ما عمل متقابل انجام می دهیم، گفت: راه حقوقی هم در این زمینه بسته نیست.

  29. اوجی: تا پایان امروز خطوط گاز به مدار بر می‌گردد

     وزیر نفت درباره اقدام خرابکارانه در خطوط اصلی سراسری گاز و قطع گاز سه استان در نیمه شب گذشته گفت: تا قبل از ظهر گاز این مناطق وصل خواهند شد و تا غروب امروز تمام خطوط بازسازی و تعمیر می‌شود و در مدار قرار می‌گیرند.

  30. جهت تامین نظر شورای نگهبان؛

    لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، لایحه بودجه ۱۴۰۳ را اصلاح کردند.

  31. از سوی روابط عمومی مجلس منتشر شد

    توضیحاتی درباره از دسترس خارج‌شدن سایت‌های مجلس

    روابط عمومی مجلس با صدور اطلاعیه‌ای درباره از دسترس خارج‌شدن سایت‌های مجلس اعلام کرد که ابعاد این موضوع توسط تیم‌های فنی کارشناسی در حال بررسی بوده و به‌زودی اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

  32. فرصت بررسی‌ صلاحیت داوطلبان انتخابات ادامه دارد

    شورای نگهبان همچنان فرصت بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات را دارد.

  33. طحان نظیف خبر داد

    رقابت بیش از ۵۱ نامزد برای هر صندلی نمایندگی مجلس

    سخنگوی شورای نگهبان خبر تایید صلاحیت ۱۵ هزار نماینده برای انتخابات مجلس را داد.

  34. جلسات صحن علنی مجلس چهارشنبه و پنج شنبه این هفته برگزار می‌شود

    سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: جلسات صحن علنی مجلس برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به بودجه ۱۴۰۳ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه این جاری برگزار خواهد شد.

  35. وزیر کشور در جمع راهپیمایان کرج:

    ملت ایران ۱۱ اسفند حماسه بی نظیری رقم می‌زنند

    وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال جاری گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود در این انتخابات بار دیگر حماسه ای بی نظیر و شکوهمند را رقم خواهند زد.

  36. تکذیب ادعاهای بی اساس و اخبار کذب رسانه‌های خاص درباره وزیر راه و شهرسازی

    مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به اخبار کذب رسانه‌های یک جریان خاص درباره فعالیت انتخاباتی "مهرداد بذرپاش" وزیر راه و شهرسازی و ادعای تذکر رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب در این‌باره واکنش نشان داد.

  37. نشست وزیر کشور با استانداران ادوار

    سلایق متنوع زیر سقف وزارت کشور

    شامگاه سه‌شنبه شماری از استانداران پیشین در دولت‌های متعدد گذشته در قالب مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران با احمد وحیدی وزیر کشور نشستی برگزار کردند.

  38. خداییان:

    ۵۳ گلوگاه فساد در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفت

    رییس سازمان بازرسی کشور گفت: ۵۳ گلوگاه فساد در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفت.

  39. سخنگوی دولت:

    بیش از ۲ هزار طرح عمرانی در دهه فجر امسال بهره برداری‌شد

    سخنگوی دولت گفت: در دهه پر فروغ فجر امسال بیش از ۲ هزار طرح بزرگ عمرانی و زیربنایی در حوزه های مختلف در سطح کشور بهره برداری شد.

  40. با دستور رئیس‌جمهور ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات افتتاح شد

    ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغاتی برای رقابت نامزدها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز - ۲۰ بهمن ماه - با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

  41. رهبر معظم انقلاب:

    نظم کنونی جهانی نظم باطلی است و قابل دوام نیست

    رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: با جرأت می‌توان گفت که مبارکترین و بزرگترین حادثه‌ای که در دنیا در طول تاریخ برای بشریت اتفاق افتاده، بعثت نبی مکرم اسلام است.

  42. به «میهمانی لاله‌ها» دعوت شدید

    همزمان با روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می‌شود.

  43. سخنگوی دولت در نشست هفتگی مطرح کرد

    درخواست از مجلس برای جلوگیری از افزایش تورم

    بهادری جهرمی به‌عنوان سخنگوی دولت از مجلس خواست که خط قرمز رشد اقتصادی ۸ درصدی و جلوگیری از افزایش تورم را رعایت کند.

  44. رئیس شورای اسلاع رسانی دولت:

    حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت ساز است

    رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: انتخابات پرشور با نشاط اجتماعی پیوند می خورد و حضور مردم امنیت‌ساز است.

  45. رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده:

    آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست

    رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده تأکید کرد که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست.

  46. رییس کمیسیون اجتماعی مجلس هشدار داد؛

    ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی تا ۳ سال آینده

    رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم پشتیبانی، در سه سال آینده اکثر صندوق های بازنشستگی کشور ورشکسته خواهند شد.

  47. سازمان برنامه و بودجه:

    بار مالی مصوبات مجلس ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است

    سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به اطلاعیه مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: تصویب بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ در حالی به پایان رسید که علی‌رغم تلاش‌های همدلانه دولت، بار مالی بیش از ۲۰ مصوبه مجلس در مجموع بالغ بر ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

  48. عضو هیئت رئیسه مجلس:

    خدمت سربازی سه ماه کاهش می‌یابد

    عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به توافق ستاد کل نیروهای مسلح با رئیس مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: طبق این توافق میانگین خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه خواهد رسید.

  49. عضو کمیسیون تلقیق لایحه بودجه ۱۴۰۳:

    افزایش سقف اعتبارات بودجه صحت ندارد

    عضو کمیسیون تلقیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: مجلس سرجمع حدود ۱۰۰ همت به سقف بودجه دولت اضافه کرد که برای تمامی این مبلغ منابع پیش بینی شده و در واقع در تصویب بودجه بیشترین همراهی را با دولت داشتیم.

  50. صلاحیت ۲ کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری البرز تایید شد

    صلاحیت دو کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه البرز، توسط شورای نگهبان تایید شد.

مشاهده آرشیو
  1. رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  2. آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  3. کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است
  4. همه چیز درباره پابندهای الکترونیکی
  5. فعالیت ۵۰۰ مددجوی باستانی کار در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج
  6. آزادراه تهران - کرج -قزوین و ترافیک سنگین همیشگی!
  7. کاهش ۱.۵درصدی نرخ بیکاری در کشور
  8. مشخصات ۸۵۰ قلم کالای مسروقه البرز در سامانه نما منتشر شد
  9. ژوزه مورایس مسلمان شد.
  10. عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  11. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  12. آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  13. کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  14. ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم!
  15. اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  16. حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  17. عزم جدی دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن
  18. حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  19. سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  20. برای دومین بار در تاریخ، تیم کشتی فرنگی با ترکیب کامل در المپیک حاضر خواهد شد.
  21. سرکوب اعتراضات حامیان فلسطین توسط پلیس فرانسه
  22. حمله به مقر صلیب سرخ در غزه
  23. آیت الله خاتمی: بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است
  24. ایران مقتدرانه قهرمان رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ شد
  25. دولت آماده رفع مشکلات مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی است
  26. تداوم تحریم‌های آمریکا به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  27. کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند
  28. ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  29. دیدار معلمان برگزیده استان با مقام معظم رهبری در هفته معلم
  30. آمادگی شرکت عمران مهستان برای استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهر جدید
  31. بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  32. ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  33. پیشگامی پلیس در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  34. آغاز کنکور ۱۴۰۳ با آزمون «علوم ریاضی» و «انسانی»
  35. رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت»
  36. تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو در فروردین 1403
  37. برخوردهای سلیقه‌ای مسئولان در محیط دانشگاه، باعث ایجاد تنش خواهد شد.
  38. هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد
  39. یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  40. ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله