سرویس: اقتصادی
  1. معاون

    مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران‌خودرو درخواست خود مبنی بر افزایش قیمت محصولات را به وزارت صمت اعلام کرده‌ است، اما تا کنون مجوز افزایش قیمت صادر نشده است.

  2. احیای ۸۷۷۰ واحد اقتصادی؛ میراث ماندگار دولت سیزدهم برای تحقق «جهش تولید»

    بازگشت ۸ هزار و ۷۷۰ واحد اقتصادی راکد و نیمه راکد به چرخه تولید، ایجاد اشتغال ۲۰۰ هزار نفری در مدت کمی بیش از ۲ سال، تنها بخشی از میراثی است که در حوزه اقتصادی و به واسطه عزم دولت سیزدهم برای تحقق توصیه‌های رهبر انقلاب در مسیر «رونق و جهش تولید» بر جای مانده است.

  3. شورای هماهنگی بانک‌ها:

    بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند

    شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق در روزهای شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

  4. کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه

    مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: بدنبال افزایش ناگهانی دما و تداوم هوای گرم، و براساس اعلام دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، فعالیت ادارات استان تهران فردا شنبه ششم مرداد تا ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

  5. سرعت توفان در زابل به ۹۷ کیلومتر بر ساعت رسید

    مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۹۷ کیلومتر بر ساعت، امروز جمعه زابل را درنوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در این شهرستان به یک هزار و ۵۰۰ متر کاهش داد.

  6. سخنگوی صنعت برق تاکید کرد:

    ضرورت همراهی مردم برای گذر از روزهای گرم پیش‌رو

    سخنگوی صنعت برق با اشاره به گزارش‌های سازمان هواشناسی مبنی بر تسلط هوای گرم در کشور، گفت: با توجه به میانگین دمای وزنی بالای ٤٢ درجه در هفته آتی ضرورت همراهی عمومی برای تامین برق پایدار و گذر از این روزها مورد تاکید است.

  7. انتخاب محل مصرف مالیات یک اقدام سازنده است/ در مسیر بازگشت اعتماد به نظام مالیاتی هستیم

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اهمیت سهیم شدن مردم در توسعه؛ تصریح کرد: سازمان مالیاتی کشور با معرفی و اجرای این امکان جدید، فرصتی ارزشمند را در اختیار مودیان مالیاتی قرار داده است که بتوانند خودشان تعیین کنند مالیات پرداختی‌شان به کدام پروژه‌های عمرانی اختصاص یابد.

  8. ۹۴ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد

    مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود ۹۴ هزار میلیارد تومان کالا به صورت مختلف در دولت سیزدهم با تعیین تکلیف شد که نسبت به مدت مشابه در دولت گذشته رشد ۶۳۴ درصدی را به همراه داشت.

  9. وزیر نیرو اعلام کرد؛

    بازگشت ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق

    وزیر نیرو با بیان اینکه در هفته پیش رو قله‌های جدیدی در مصرف برق ایجاد می‌شود، از اضافه شدن ۶ واحد نیروگاهی بزرگ به چرخه تولید خبر داد و گفت: از عموم مشترکان درخواست می‌کنیم با صرفه‌جویی در مصرف برق، فرزندان خود را در این صنعت برای تأمین برق پایدار و حداکثری برای بخش‌های مختلف یاری دهند.

  10. نبرد کارکنان تعمیرات نیروگاهی ایران در گرم‌ترین روز سال

    عملیات فوق العاده شبانه‌روزی رفع اشکال فنی ترانسفورماتور۲۰۰ مگاولت آمپری نیروگاه شهید سلیمانی کرمان در شرایط طاقت فرسا در حال اقدام است.

  11. آبفای کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

    تداوم تامین آب شرب با همراهی مشترکان

    شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مشترکان خواست که در روزهای آینده، از مصارف غیرضروری خودداری کنند.

  12. سکه در کانال ۴۱ میلیون تومان ماند/۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت

    قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنج‌شنبه، چهارم مردادماه) در بازار طلای تهران با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (چهارشنبه) به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

  13. ۵.۵ درصد میانگین نرخ رشد اقتصاد در سه سال عملکرد دولت سیزدهم

    به طور متوسط نرخ رشد اقتصاد در سه سال عملکرد دولت سیزدهم ۵.۵ درصد بوده و اقتصاد ایران ۱۵ فصل پیاپی، رشد مثبت را ثبت کرده و این رشد صرفاً وابسته به صادرات نفت نبوده است.

  14. معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون:

    بخش خصوصی باید وارد چرخه انبارداری شود/توسعه پایدار در گرو مردمی‌سازی

    معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تدوین یک برنامه راهبردی برای استفاده از ظرفیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران گفت: توسعه پایدار و جهشی با مردمی‌سازی و ورود بخش خصوصی به چرخه انبارداری محقق می‌شود.

  15. برای نخستین‌بار پس از انقلاب اسلامی؛

    ۲۰ جرثقیل فوق سنگین و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی وارد چرخه حمل و نقل کشور شد

    برای نخستین‌بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ جرثقیل‌ فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد.

  16. راه‌اندازی قطار کانتینری دوسربار ایران- چین؛ ارتقای جایگاه ترانزیتی و تسهیل در تجارت

    راه‌اندازی قطار کانتینری دوسربار ایران- چین و در ادامه از چین به اروپا از مسیر ایران، موجب عملیاتی شدن کریدور شرق- غرب شده و با توجه به مزیت‌های آن، این مسیر تمام ریلی در مقایسه با برخی کریدورهای رقیب می‌تواند ضمن ارتقای جایگاه ترانزیتی ایران در منطقه، موجب تسهیل در تجارت بین دو کشور شده و کارآفرینی و ارزآوری را برای کشورمان به دنبال داشته باشد.

  17. معاون سازمان اداری و استخدامی کشور:

    دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دولت، جمعه هفته آینده برگزار می‌شود

    معاون استعدادیابی و جذب سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در ادامه فرآیندهای جذب و استخدام سالیانه، دوازدهمین آزمون کتبی استخدام فراگیر برای جذب ۶۰۳۴ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی روز جمعه هفته آینده، ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

  18. با حضور معاون مسکن و ساختمان و مدیرکل دفتر مقررات ملی انجام شد؛

    بازدید از برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در تهران

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از روند برگزاری آزمون در دانشگاه‌های امیرکبیر، علم و صنعت و شهید عباسپور بازدید کردند.

  19. با رونمایی از نرم‌افزار جامع مدیریت منابع، دارایی‌ها واملاک صندوق ملی مسکن؛

    مسیر ساخت مسکن برای دولت هموار می‌شود

    وزیر راه و شهرسازی با اعلام رونمایی از نرم افزار جامع مدیریت منابع، دارایی‌ها واملاک صندوق ملی مسکن گفت: این نرم‌افزار مسیر ساخت مسکن را برای دولت هموار می‌کند.

  20. بانک‌های کشور فردا تعطیل‌ شدند/شعب کشیک فعال هستند

    شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق، همه واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه تعطیل هستند.

  21. فعالیت ساتنا، پایا و چکاوک فردا برقرار است

    عملکرد سامانه‌های ساتنا، پایا و چکاوک به‌ رغم تعطیلی بانک‌ها در روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳، مطابق روزهای عادی برقرار است.

  22. با توزیع بیش از ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در یک شبانه‌روز؛

    حدنصاب تامین برق تهران شکسته شد

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام‌کرد: با توزیع بدون محدودیت بیش از ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در یک شبانه روز، حدنصاب تامین برق در شهر تهران در تاریخ صنعت برق شکسته شد.

  23. مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی:

    پیش‌بینی تولید ۱.۸ میلیون تن شکر/ رکورد بی‌سابقه تولید ۲ میلیون تن چغندرقند پاییزه

    مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی پیش‌بینی کرد: نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن شکر از محل تولید چغندرقند و نیشکر در سال زراعی جاری در کشور به‌دست آید.

  24. معاون توسعه ناوگان گروه کشتیرانی:

    روی خط سند راهبردی ۵ ساله رو به جلو حرکت می‌کنیم/ داخلی‌سازی ۸۰درصدی

    معاون توسعه ناوگان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: این گروه روی خط سند راهبردی ۵ ساله خود، رو به جلو در حرکت است.

  25. گمرک ایران اعلام کرد؛

    رشد ۳۲ درصدی صادرات محصولات کشاورزی تا پایان تیر/ پسته در صدر صادرات

    گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۲ میلیون و ۲۲۶ هزار تن محصولات کشاورزی به ارزش یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.

  26. ارتقای ۱۶ پله‌ای آزمایشگاه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور

    مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه‌ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: آزمایشگاه این سازمان در دهمین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست‌جمهوری در بین ۶۵۳ مرکز آزمایشگاهی بررسی شده، رتبه سیزدهم را به دست آورد که نسبت به سال قبل ۱۶ پله پیشرفت داشته است.

  27. سکه وارد کانال ۴۱ میلیون تومانی شد

    قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (چهارشنبه، سوم مردادماه) در بازار طلای تهران با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (سه شنبه) به ۴۱ میلیون تومان رسید.

  28. رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن:

    ۴۰۰ همت از منابع صندوق ملی مسکن در بخش مسکن هزینه شد

    رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن درباره منابع این صندوق اعلام‌کرد: از زمان تاسیس تاکنون ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق ملی مسکن در بخش مسکن هزینه شد که ۲۰ هزار میلیارد تومان از این منابع از محل مستقیم منابع صندوق و بقیه از منابع غیرمستقیم و آورده مردم تامین شده است.

  29. مقام مسئول سازمان راهداری خبر داد:

    فعالیت یک‌هزار مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی کشور

    معاون دفتر سرمایه‌گذاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بیش از یک‌هزار مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی کشور در حال بهره‌برداری بوده و ۵۶۲ مجتمع نیز در دست ساخت است.

  30. وزیر ارتباطات خبر داد:

    نیم میلیارد بار استفاده از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در مدت ۲ سال

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام‌کرد: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اکنون ۴۸ میلیون کاربر دارد و تاکنون ۵۰۰ میلیون بار از این بستر استفاده شده است.

  31. رئیس سازمان بورس:

    افزایش ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های بورسی/ کاهش زمان افزایش سرمایه شرکت‌ها به ۸۰ روز

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سال گذشته حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی را شاهد بودیم و سرمایه شرکت‌های بورسی کمتر از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

  32. تداوم روند افزایشی نرخ دلار و یوروی مبادله‌ای

    قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (سه شنبه، دوم مردادماه ) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته (دوشنبه) با افزایش ۵۲۰ تومانی به ۴۷ هزار و ۵۰۴ تومان رسید.

  33. به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است

    جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مقابله با اتباع غیرمجاز نیازمند یک اقدام فوق‌العاده و فوری است،چرا که مطابق قانون به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است.

  34. خاندوزی: ظرفیت تبصره ۱۸ از حدود ۳ همت به ۴۰ همت رسیده است

    وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت در اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه، تلاش وزارت اقتصاد این بوده است با حرکت بر مبنای توسعه اشتغال، از پول پاشی و هرز رفتن منابع جلوگیری شود و در همین راستا ظرفیت تبصره ۱۸ از حدود سه همت به ۴۰ همت رسیده است.

  35. نتایج اولویت‌دهی خودروهای وارداتی ۶ مرداد مشخص می‌شود

    علیرغم اینکه، بر اساس وعده سازمان توسعه تجارت، ثبت‌نام‌کنندگان هفدهمین مرحله از عرضه خودروهای وارداتی، از ابتدای هفته جاری، منتظر اعلام نتایج این دوره از عرضه‌ خودروهای وارداتی هستند، مدیر سامانه یکپارچه خودروها از اعلام نتایج در شنبه‌ هفته آینده (ششم مرداد ماه) خبر داد.

  36. معاون وزیر اقتصاد:

    مولدسازی بدون همکاری دستگاه‌ها نتیجه نمی‌دهد

    رئیس سازمان خصوصی سازی در هجدهمین جلسه کمیته راهبری مولدسازی گفت: مولدسازی یک اقدام مشترک است که بدون همکاری دستگاه‌ها نتیجه نمی‌دهد

  37. ارائه خدمات مالیاتی با استفاده از پیام رسان‌های داخلی

    امکان تایید فرم تبصره ماده ۱۰۰ و پرداخت مالیات از طریق پیام رسان‌های «بله» و «سروش پلاس» در راستای تبیین تسهیل استفاده مودیان از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم فراهم شده است.

  38. با رشد ۱۳ هزار مگاواتی؛

    مصرف برق روز گذشته از ۷۷ هزار مگاوات عبور کرد

    میزان مصرف برق کشور روز گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل بیش از ۱۳ هزار مگاوات افزایش یافت و به عدد ۷۷ هزار و ۸۳ مگاوات رسید.

  39. مرکز آمار ایران اعلام کرد؛

    افزایش عرضه گوشت قرمز در بازار

    مرکز آمار ایران اعلام کرد: نتایج حاصل از طرح آمارگیری نشان می‌دهد که مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۳ نسبت به ماه قبل (اردیبهشت) در حدود ۲ درصد رشد داشته است.

  40. یارانه کمک معیشتی دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد

    صدو شصت و یکمین مرحله یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرست خانوار در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ قابل برداشت است.

  41. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

    بودجه سازمان فنی و حرفه‌ای در دولت سیزدهم رشد چشمگیری داشت

    رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه اساسنامه این سازمان پس از ۵۰ سال در دولت سیزدهم تدوین شد، گفت: یکی از اقدامات قابل توجهی که در این دولت انجام شد رشد قابل توجه بودجه سازمان بود که بیش از میانگین کلانی است که دولت به همه وزارتخانه‌ها ابلاغ کرد.

  42. تشکل ملی کشتیرانی و خدمات وابسته ایران:

    ۹۰ درصد مراودات و تبادلات خارجی کشور از طریق دریا انجام می‌شود

    تشکل ملی کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: بیش از ۹۰ درصد حجم مراودات و تبادلات تجارت خارجی دریا برد بوده و به مفهوم وابستگی بلافصل اقتصاد کشور به دریا است.

  43. تراکنش‌های مشکوک بانکی زیر تیغ مالیات/ هوشمندسازی نظام مالیاتی در دولت سیزدهم

    هوشمندسازی نظام مالیاتی با زیر ذره‌بین قرار دادن تراکنش‌های مشکوک بانکی در راستای شناسایی فراریان مالیاتی و بستن راه‌های فسادی است که با ترفندهای مختلف از پرداخت مالیات شانه خالی می‌کنند.

  44. بازطراحی تجارت انرژی ایران در دولت سیزدهم/ یک گام تا تبدیل شدن به هاب گازی منطقه

    کارشناس حوزه انرژی با بیان اینکه اقدامات دولت سیزدهم در حوزه انرژی در راستای تبدیل ایران به هاب گازی منطقه بوده است، گفت: در این دولت با دیپلماسی فعال انرژی بازطراحی تجارت انرژی کشور در دستور کار قرار گرفت و همکاری گازی با روسیه و ترکمنستان برای سوآپ گاز اجرایی شد.

  45. سخنگوی صنعت برق هشدار داد:

    دو هفته بسیار گرم پیش رو داریم/ تلاش برای تامین برق پایدار با مشارکت مردم

    سخنگوی صنعت برق با اشاره به فراگیری منطقه غرب آسیا با موج شدیدتر گرما گفت: دو هفته بسیار گرم پیش روی کشور قرار دارد که امیدواریم با تامین برق پایدار و همکاری هموطنان این روزها را پشت سر بگذاریم.

  46. کارشناس انرژی در گفت‌وگو با ایرنا مطرح کرد؛

    کاهش هزینه‌های حفر چاه نفتی با اعتماد به دانش‌بنیان‌ها در دولت سیزدهم

    کارشناس انرژی با بیان اینکه در زمینه جمع‌آوری گازهای فلر اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است، گفت: احیای چاه‌های بسته یا کم بازده و حمایت از تولیدات بار اول کارهای بزرگی بود که در حوزه دانش بنیانی توسط دولت سیزدهم اجرایی شد.

  47. مدیرعامل شرکت توزیع برق : مصرف انرژی در ساعات اداری البرز ۴۰ درصد کاهش یافت

    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز اعلام کرد: مصرف برق در ساعات اداری این استان با اجرای طرح مدیریت انرژی ۴۰ درصد کاهش یافته است.

  48. ثبات در بازار طلا ادامه دارد/ کاهش ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حباب سکه

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به ثبات بازار طلا از کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حباب سکه خبر داد.

  49. کارشناس بازار خودرو :

    آزادسازی واردات خودرو؛ اقدام دولت سیزدهم برای حمایت از مصرف‌کنندگان است

    کارشناس بازار خودرو گفت: تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای مدل بالای ۲۰۱۹ در دولت سیزدهم، علاوه بر کاهش قیمت، اقدامی مثبت برای کنترل بازار خودرو و حمایت از مردم و مصرف‌کنندگان است.

  50. نیروگاه ۶۵ ساله معدن چادرملو در مدار تولید /کمک به پایداری شبکه برق

    مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: نیروگاه ۶۵ ساله معدن چادرملو با هدف تقویت تولید فولاد و پایداری شبکه برق کشور وارد مدار شد.

مشاهده آرشیو
  1. محرابیان: گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند
  2. وخامت اوضاع غزه؛روسیه از ریختن ۵۰ هزار بمب بر سر فلسطینیان گفت؛آمریکا از اسرائیل حمایت کرد
  3. فردا تمام ادارات کشور از ساعت ۶ تا ۱۰ فعال هستند
  4. درگیری شدید رزمندگان «سرایا القدس» با اشغالگران در خان یونس
  5. سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز جنگ با روسیه
  6. اتهامات صهیونیست‌ها علیه ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی است
  7. مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است
  8. احیای ۸۷۷۰ واحد اقتصادی؛ میراث ماندگار دولت سیزدهم برای تحقق «جهش تولید»
  9. بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند
  10. کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه
  11. اختلال موقت در سرویس دهی خط مترو پرند
  12. فعالیت فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه از سر گرفته شد
  13. سرعت توفان در زابل به ۹۷ کیلومتر بر ساعت رسید
  14. ضرورت همراهی مردم برای گذر از روزهای گرم پیش‌رو
  15. انتخاب محل مصرف مالیات یک اقدام سازنده است/ در مسیر بازگشت اعتماد به نظام مالیاتی هستیم
  16. ۹۴ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد
  17. بازگشت ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق
  18. انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان عملیاتی شد
  19. مردم به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنند/ رکورد دمایی در پایتخت زده نمی‌شود
  20. تداوم هوای گرم در کشور طی سه روز آینده/ دمای تهران به ۴۱ درجه می‌رسد
  21. درخواست آبفا البرز از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب
  22. امام جمعه کرج : حمایت جبهه کفر از صهیونیست ها محکوم به شکست است
  23. برداشت سالانه ۸۱۱ میلیون متر مکعب آب از چاهها و قنوات البرز
  24. نفرات برتر مسابقه‌های «آکوا اتلون» ترکیبی از شنای ۵۰۰ متر و دوی ۲۵۰۰متری استان اصفهان مشخص شدند.
  25. تسهیلات بسیج سازندگی همزمان با تجهیز کارگاه به افزایش سرعت تولید منجر شد
  26. پویش «بنای همدلی» با همت گروه های جهادی در البرز اجرایی شد
  27. اعلام وضعیت تعطیلی و تغییر ساعت شنبه
  28. مارسلو سوارز بولیویایی در راه پرسپولیس
  29. مراسم تقدیر و تشکر از اعضای باشگاه بازرگانی محمدی کاشمر
  30. مناف هاشمی: اکثر کشورها به میزبانی پاریس معترض هستند/الفتی پرچمدار کاروان ایران خواهد بود
  31. حضور سرزده پزشکیان در کمپ تیم ملی کشتی اعزامی به المپیک
  32. تکاپوی مکرون برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در بحبوحه آشوب سیاسی و المپیک
  33. دیدار نمایندگان مردم اردبیل در مجلس با رئیس جمهور منتخب
  34. چرا باید در وضعیت خطرناک اشعه ماورای بنفش در خانه ماند؟
  35. نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس: ۹۱۱ هزار دانش آموز در کشور از تحصیل بازمانده‌اند
  36. میزبانی ضعیف، نقطه‌ پررنگ پیش از افتتاحیه/پاریس حال‌وهوای المپیکی ندارد!
  37. نبرد کارکنان تعمیرات نیروگاهی ایران در گرم‌ترین روز سال
  38. ادامه حملات به نوار غزه و شهادت شماری دیگر از فلسطینیان
  39. نیروی زمینی ارتش فاتح لیگ برتر بوکس شد
  40. تداوم تامین آب شرب با همراهی مشترکان