1. وزیر ارتباطات: ایران بزودی در بین ۲۰ کشور برتر سرعت اینترنت ثابت قرار می‌گیرد

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با فراگیری اینترنت فیبرنوری در بین مردم، به زودی ایران در بین ۲۰ کشور برتر در جهان از نظر سرعت اینترنت ثابت قرار خواهد گرفت.

  2. سند ملی هوش مصنوعی ابلاغ شد

    سند ملی هوش مصنوعی جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد.

  3. معاون آموزشی وزارت علوم خبر داد:

    ورود هوش مصنوعی به واحدهای درسی همه رشته‌های دانشگاهی

    معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از مهرماه امسال ۲ واحد درسی برای آشنایی دانشجویان با هوش مصنوعی در واحدهای درسی تمام رشته‌ها در نظر گرفته شده که گذراندن آن برای دانشجویان گروه فنی و مهندسی الزامی است.

  4. تیم ملی رباتیک ایران مرداد به مسابقات جهانی رباتیک۲۰۲۴ اعزام می‌شود

    سرپرست تیم رباتیک دانش‌آموزی کشور از اعزام تیم ملی رباتیک ایران به مسابقات جهانی این رقابت‌ها در پکن در مردادماه امسال خبر داد.

  5. کارخانه «هوش مصنوعی» در اصفهان ایجاد می‌شود

    عملیات ایجاد کارخانه «هوش مصنوعی» روز یکشنبه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز شد.

  6. مرکز ملی فضای مجازی:

    گزارشی از اختلال در ارائه خدمات ارتباطی نداشته‌ایم

    مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: ایران به دلیل تحریم‌ها، از سرویس‌های مایکروسافت استفاده نمی‌کند، سرویس‌های بومی از مدت‌ها قبل جایگزین سرویس‌های خارجی شده‌اند و تاکنون گزارشی از اختلال در ارائه خدمات نداشته‌ایم.

  7. نقص در به‌روزرسانی محتوا، عامل اختلال گسترده در سیستم‌های رایانه‌ای جهان

    جورج کورتز، مدیرعامل شرکت امنیت سایبری «کراود استرایک» با انتشار اطلاعیه‌ای نقص در به‌روزرسانی محتوا برای کامپیوترهای با میزبانی ویندوز را عامل اصلی اختلال در سیستم مایکروسافت اعلام و تاکید کرد این اختلال یک حادثه امنیتی یا حمله سایبری نبوده است.

  8. یافته محققان؛

    تغییر اقلیم، بروز و شدت پدیده ال‌نینو را افزایش می‌دهد

    سه دانشمند آلمانی با کمک مدل جامع اقلیم کره زمین (CESM۱) پی بردند در صورت ادامه وضعیت فعلی انتشار گازهای گلخانه‌ای، شاهد بروز رویدادهای شدیدتر و بیشتر پدیده نوسانات جنوبی ال‌نینو خواهیم بود که به کاهش بارندگی در کانادا و آمریکا و افزایش گرما در این مناظق منجر خواهد شد.

  9. هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت برگزار می‌شود

    هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با تاکید بر هم افزایی، تکثیر ایده‌های خالق و ایجاد انگیزه برگزار می‌شود.

  10. اصفهان میزبان دانش‌آموزان ۴۳ کشور در المپیاد جهانی فیزیک است

    دبیر کل المپیاد جهانی فیزیک ۲۰۲۴ گفت: ۱۹۸ دانش‌آموز نخبه از ۴۳ کشور در پنجاه و چهارمین دوره این المپیاد که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

  11. بومی‏‌سازی میکروسکوپ تصویربرداری فازی

    «طراحی و ساخت میکروسکوپ تصویربرداری کمی فازی» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم و تلاش پژوهشگران و متخصصان این حوزه به سرانجام رسید.

  12. هوش مصنوعی به کمک دانشجویان می‌آید

    تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان گفت: ربات گفت‌وگوی مبتنی بر هوش مصنوعی، به عنوان دستیار هوشمند میز خدمت الکترونیکی سازمان امور دانشجویان، راه اندازی شد.

  13. احساس تنهایی خطر سکته مغزی را افزایش می‌دهد

    حاصل یک پژوهش نشان می‌دهد احساس تنهایی خطر سکته مغزی را افزایش می‌دهد.

  14. نتایج یک پژوهش علمی؛

    زباله‌های پلاستیکی چرخه کربن دریایی را مختل کرده است

    یک پژوهش علمی نشان می دهد که بیشتر ضایعات پلاستیکی که رها شده در محیط زیست به خاک ختم می‌شوند اما نزدیک به یک سوم به محیط دریایی نفوذ و اثرات جبران‌ناپذیری بر اکوسیستم‌ها ایجاد می‌کنند علاوه بر این، زباله‌های پلاستیکی با چرخه کربن دریایی تداخل ایجاد و تغییرات آب‌وهوایی را تشدید می‌کنند.

  15. تصویب یازدهمین قطعنامه سازمان ملل برای مقابله با گرد و غبار به پیشنهاد ایران

    تصویب قطعنامه دهه سازمان ملل متحد برای مقابله با توفان‌های گرد و غبار

    قطعنامه «دهه سازمان ملل متحد برای مقابله با توفان های گرد و غبار» روز چهارشنبه به وقت محلی ( ۱۰ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ ) در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اجماع جهانی به تصویب رسید.

  16. اخترشناسان پی بردند؛

    وجود بخار آب در جَو یک سیاره فراخورشیدی زحل

    اخترشناسان شواهدی مبنی‌ بر وجود بخار آب در جَو یک سیاره فراخورشیدی داغ زحل، به نام اِسمرتریوس، یافتند.

  17. شرکت ارتباطات زیرساخت:‌ وضعیت اینترنت بین‌الملل عادی شد

    شرکت ارتباطات زیرساخت در پی قطعی فیبر که منجر به افت اینترنت در کشور شده بود، از عادی شدن وضعیت ارتباطات بین‌الملل خبر داد.

  18. ربات انسان‌نمای ایرانی به مسابقات جهانی ربوکاپ هلند اعزام می‌شود

    سرپرست تیم اعزامی رباتیک دانشگاه خاتم، از اعزام ربات انسان نمای ایرانی به مسابقات جهانی ربوکاپ هلند در تیرماه جاری خبر داد.

  19. براساس برنامه هفتم توسعه؛

    رتبه جهانی ایران در تولید علم باید به ۱۴ برسد/ سهم پژوهش از بودجه

    در برنامه هفتم توسعه هدف‌های کمی از جمله رسیدن به رتبه ۱۴ جهانی انتشار مقالات تا اختصاص ۱۵ درصد از بودجه دانشگاه‌ها به امور پژوهشی مورد تاکید قرار گرفته است.

  20. سنجش بهره‌وری انتشار مقالات پژوهشگاه‌های ایران در پایگاه‌های WOS و ISC

    رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام از سنجش بهره‌وری کمی و کیفی انتشار مقالات مؤسسات پژوهشی کشور در دو پایگاه‌ بین‌المللی «وب آو ساینس» و استنادی علوم جهان اسلام (ISC) خبر داد و گفت: این سنجش بر مبنای نتایج رتبه بندی اعلامی سال 1402 صورت گرفته است.

  21. رئیس پارک فناوری پردیس خبر داد:

    برگزاری رویداد بین المللی «المپیک فناوری» با حضور نخبگان ایران و جهان

    رئیس پارک فناوری پردیس از برنامه‌ریزی این مجموعه برای برگزاری رویداد بین‌المللی «المپیک فناوری» در حوزه‌های گوناگون فناوری‌های پیشرفته و نوظهور با مشارکت دانشجویان و دانش‌آموزان نخبه ایران و جهان در آبان ۱۴۰۳ خبرداد.

  22. رونمایی از اولین پلتفرم متاورس ایرانی

    همایش «کاربرد متاورس در ارتباطات» همراه با رونمایی از اولین پلتفرم متاورس ایرانی، ۴ مردادماه برگزار می‌شود.

  23. رشد ۷۰ درصدی نمایه بین‌المللی مجلات علمی در دولت سیزدهم

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پیش از دولت شهید رئیسی، ۱۰۱ مجله علمی ایرانی تحت نمایه بین‌المللی بودند که در سه سال گذشته، ۷۲ مجله اضافه شد و ۷۰ درصد به مجلات تحت نمایه بین‌المللی جمهوری اسلامی افزایش یافت.

  24. وجود ۷۷۰ نمونه‌ جانوری در کلکسیون جانوران دریایی واحد علوم و تحقیقات

    در آستانه بیست‌سالگی کلکسیون جانوران دریایی آزمایشگاه بیولوژی دریا در واحد علوم و تحقیقات، نمونه‌های جانوری این کلکسیون به بیش از ۷۷۰ عدد رسیده است.

  25. ایران در هوش مصنوعی؛رتبه نخست در شبکه‌های عصبی و سیستم‌های چندعاملی

    جمهوری اسلامی ایران از جهت تولیدات علمی بین پنج کشور عربستان، ترکیه، مالزی، پاکستان و مصر در دو شاخه‌ شبکه‌های عصبی و سیستم‌های چند عاملی رتبه نخست را دارد و در موضوع اول با ۹۵۰ مدرک در سال ۲۰۱۴ و ارتقای آن به ۲ هزار و ۲۰۷ مدرک در ۲۰۲۳ موفق شد سیر صعودی را بین کشورهای پیشرو اسلامی تداوم بخشد.

  26. طراحی اپلیکیشن یادگیری زبان چینی با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی

    یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به طراحی و راه اندازی یک اپلیکیشن یادگیری زبان چینی با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی شده است، روش آموزشی منحصر به فردی که بسته به دانش زبانی کاربر سطوح مختلفی از آموزش را ارائه می دهد.

  27. پیشکسوتان علم ژنتیک تجلیل شدند/حضور دانشمندان ۱۵ کشور در کنگره امسال

    «ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک همراه با جایزه ایده بازار ژنتیک ایران» با پیام رئیس‌جمهور منتخب آغاز به کار کرد و در آن از ۴ پیشکسوت و محقق علم ژنتیک ایران تجلیل و قدردانی شد.

  28. نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در قبضه زنان

    سرپرست سازمان ملی سنجش و نظارت بر ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در مجموع ۹۸۴ هزار و ۲۱۴ نفر داوطلب نام‌نویسی کرده‌اند که ۳۷ درصد داوطلبان را مردان و ۶۳ درصد داوطلبان را زنان تشکیل می‌دهند و مسن‌ترین و جوان‌ترین داوطلبان این آزمون نیز زن هستند.

  29. کشف مسیر سیگنال‌دهی ناشناخته عامل میگرن در مغز

    پژوهشگران «دانشگاه کپنهاگ» یک مسیر سیگنال‌دهی ناشناخته را در مغز کشف کرده‌اند که در بروز میگرن همراه با آئورا نقش دارد.

  30. تاریخ ماموریت تاریخی اسپیس‌ایکس مشخص شد

    تاریخ ماموریت پولاریس داون، اولین ماموریت تجاری فضایی همراه با پیاده‌روی فضایی اعلام شده است و جرد آیزاکمن(Jared Isaacman) میلیاردر بار دیگر به فضا می‌رود.

  31. پاسخ انجمن موبایل به اظهارنظر اخیر سازمان تعزیرات:

    واردات موبایل «صرفاً از طریق نمایندگی‌های اصلی»، فعلا محال است

    در پی اظهارنظر سخنگوی سازمان تعزیرات در رابطه با ایجاد امکان‌ واردات موبایل صرفاً از طریق نمایندگی‌های اصلی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل این امر را ممکن ندانسته و معتقد است امکان اجرای چنین خواسته‌ای عملاً ناممکن است.

  32. امتیاز بنیاد ملی نخبگان به برگزیدگان «مراسم سالانه تقدیر از سرآمدان دانشگاه علم و صنعت»

    قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: منتخبان «مراسم سالانه تقدیر از دانشجویان سرآمد دانشگاه علم و صنعت» که به عنوان رویدادی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان شناخته می‌شود، از امتیازات طرح مسیر نخبگی بنیاد ملی نخبگان برخوردار می‌شوند.

  33. آسیب‌های‌ استفاده طولانی از رایانه و تلفن همراه

    به گزارش دیوان نیوز، یک متخصص ارتوپدی گفت: انجام حرکات تکراری زیاد، بلند کردن اجسام سنگین، استفاده زیاد از وسایل دیجیتال مثل تلفن همراه و عادات غلط قرار گرفتن بدن حین کار یا فعالیت باعث صدمات ارتوپدی و روماتولوژی می‌شود.

  34. مدیرعامل آبفای البرز مطرح کرد

    برنامه‌ریزی برای استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت شبکه آب شرب کرج

    به گزارش دیوان نیوز، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: فرهنگ‌سازی و هدایت فرهنگی در خصوص مدیریت و جلوگیری از هدر رفت آب در بین افکار عمومی و مردمی بسیار اهمیت دارد به خصوص اینکه مردم بدانند که آب طلاست و به مقوله آب به عنوان یک کالای مهم و ارزشمند نگاه کنند.

  35. بی‌توجهی به فناوری سبز «امحاء پسماند» ایرانی و واردات دستگاه‌هایی با فناوری منسوخ به کشور

    در حالی که کشور ژاپن سامانه‌های گازی‌سازی زباله را به عنوان یک فناوری دوستدار طبیعت برای امحاء پسماندها در میانه شهر توکیو نصب کرده است، تکنولوژی Gasification فناوران ایرانی، همچنان در فاز پایلوت مانده است و نسبت به واردات دستگاه‌های امحاء زباله با فناوری‌های منسوخ اقدام می‌شود.

  36. نمایشگاه «الکامپ ۲۷» با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» آغاز به‌کار کرد

    نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» امروز (شنبه، ۹ تیرماه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به‌کار کرد.

  37. امکان ثبت اینترنتی درخواست بازرسی از آسانسور ساختمان‌های مسکونی و عمومی

    به گزارش دیوان نیوز ، مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳ اداره کل استاندارد استان البرز به صورت الکترونیکی مبادرت به صدور ۶۲۹ تاییدیه ایمنی برای شهرداری های استان کرده است.

  38. مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی البرز راه اندازی شد

    به گزارش دیوان نیوز، مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی البرز با هدف ایجاد یک شبکه پویا در عرصه سلامت و جلب مشارکت نخبگان و علاقمندان به این حوزه راه اندازی شد.

  39. رئیس سازمان فضایی ایران به ایرنا خبر داد:

    پرتاب ۲ ماهواره در تیر ماه

    رئیس سازمان فضایی ایران از برنامه‌ریزی برای پرتاب ۲ ماهواره در تیرماه خبر داد و گفت: سازگاری و تست‌های مشترک پرتاب و پرتابگر جزو موضوعات مهم و حساس است که گاهی به دلیل برخی مسائل فنی ممکن است پرتاب دچار تاخیر شود، اما اکنون تست‌های سازگاری میان ماهواره و پرتابگر در حال انجام است.

  40. دو بسته جدید حمایت از دانش بنیان‌ها اعلام شد

    فراخوان دو بسته حمایت از شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در قالب دو بسته توانا و کارآفرین اعلام شد.

  41. زارع‌پور در حاشیه جلسه دولت خبر داد؛‌

    افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا پایان خرداد

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به منظور وعده‌ای که به مردم دادیم، تا پایان خرداد ماه ۳۰ درصد به سرعت اینترنت همراه اضافه می‌شود.

  42. در جلسه شورایعالی فضای مجازی صورت گرفت؛

    ماموریت رییس‌جمهور به معاونت علمی برای حمایت از فعالین مجازی

    رییس‌جمهور به معاون علمی و فناوری خود ماموریت داد با تشکیل کارگروه ویژه، برنامه‌ها و راهکارهای لازم برای حمایت از فعالین حوزه فضای مجازی را تدوین کند.

  43. عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

    کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می‌کند

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه پوشش شبکه فیبرنوری تا پایان امسال به ۱۴ میلیون خانوار (دوسوم کشور) می‌رسد، اعلام کرد: همه طرح‌هایی که دیروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در کشور بود که حاصل آن افزایش کیفیت و سرعت شبکه و اینترنت است.

  44. با حضور رئیس جمهور؛

    6 پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد

    6 پروژه بزرگ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و یک قرارداد خرید تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی، در آستانه روز جهانی ارتباطات و هم‌زمان با حضور رئیس جمهور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و آغاز شد.

  45. قائم مقام وزیر ارتباطات:

    تاکید رئیس‌جمهور بر ایجاد ۷.۵ میلیون «پوشش» فیبرنوری بود نه «اتصال»

    قائم مقام وزیر ارتباطات گفت: امروز رئیس جمهور به این نکته اشاره داشت که به واسطه ایجاد ۷.۵ میلیون پوشش فیبرنوری، مردم می‌توانند از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنند. این ادعا که برخی می‌گویند رئیس جمهور گفته‌ هفت و نیم میلیون نفر در حال استفاده از فیبرنوری هستند، بی‌اساس است.

  46. زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

    با اضافه شدن قم، آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور می‌رسد

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شهر قم و ۶ شهر استان قم تحت پوشش کامل فیبر نوری قرار می‌گیرند، گفت: با اضافه شدن قم، آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور می‌رسد.

  47. با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد ریاست جمهوری:

    رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت»

    مراسم رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر ایران ساخت با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور برگزار شد.

  48. در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

    زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود

    امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

  49. قابلیت تماس صوتی و تصویری به ایکس می‌آید

    ایلان ماسک به زودی به جای موبایل از شبکه اجتماعی ایکس برای برقراری تماس استفاده می کند.

  50. برای نخستین بار؛

    سه ماهواره ایرانی با ماهواره بر سیمرغ با موفقیت به فضا پرتاب شد

    در آستانه دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین بار سه ماهواره ایرانی، با ماهواره بر سیمرغ با موفقیت به فضا پرتاب شد.

مشاهده آرشیو
  1. محرابیان: گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند
  2. وخامت اوضاع غزه؛روسیه از ریختن ۵۰ هزار بمب بر سر فلسطینیان گفت؛آمریکا از اسرائیل حمایت کرد
  3. فردا تمام ادارات کشور از ساعت ۶ تا ۱۰ فعال هستند
  4. درگیری شدید رزمندگان «سرایا القدس» با اشغالگران در خان یونس
  5. سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز جنگ با روسیه
  6. اتهامات صهیونیست‌ها علیه ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی است
  7. مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است
  8. احیای ۸۷۷۰ واحد اقتصادی؛ میراث ماندگار دولت سیزدهم برای تحقق «جهش تولید»
  9. بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند
  10. کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه
  11. اختلال موقت در سرویس دهی خط مترو پرند
  12. فعالیت فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه از سر گرفته شد
  13. سرعت توفان در زابل به ۹۷ کیلومتر بر ساعت رسید
  14. ضرورت همراهی مردم برای گذر از روزهای گرم پیش‌رو
  15. انتخاب محل مصرف مالیات یک اقدام سازنده است/ در مسیر بازگشت اعتماد به نظام مالیاتی هستیم
  16. ۹۴ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد
  17. بازگشت ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق
  18. انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان عملیاتی شد
  19. مردم به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنند/ رکورد دمایی در پایتخت زده نمی‌شود
  20. تداوم هوای گرم در کشور طی سه روز آینده/ دمای تهران به ۴۱ درجه می‌رسد
  21. درخواست آبفا البرز از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب
  22. امام جمعه کرج : حمایت جبهه کفر از صهیونیست ها محکوم به شکست است
  23. برداشت سالانه ۸۱۱ میلیون متر مکعب آب از چاهها و قنوات البرز
  24. نفرات برتر مسابقه‌های «آکوا اتلون» ترکیبی از شنای ۵۰۰ متر و دوی ۲۵۰۰متری استان اصفهان مشخص شدند.
  25. تسهیلات بسیج سازندگی همزمان با تجهیز کارگاه به افزایش سرعت تولید منجر شد
  26. پویش «بنای همدلی» با همت گروه های جهادی در البرز اجرایی شد
  27. اعلام وضعیت تعطیلی و تغییر ساعت شنبه
  28. مارسلو سوارز بولیویایی در راه پرسپولیس
  29. مراسم تقدیر و تشکر از اعضای باشگاه بازرگانی محمدی کاشمر
  30. مناف هاشمی: اکثر کشورها به میزبانی پاریس معترض هستند/الفتی پرچمدار کاروان ایران خواهد بود
  31. حضور سرزده پزشکیان در کمپ تیم ملی کشتی اعزامی به المپیک
  32. تکاپوی مکرون برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در بحبوحه آشوب سیاسی و المپیک
  33. دیدار نمایندگان مردم اردبیل در مجلس با رئیس جمهور منتخب
  34. چرا باید در وضعیت خطرناک اشعه ماورای بنفش در خانه ماند؟
  35. نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس: ۹۱۱ هزار دانش آموز در کشور از تحصیل بازمانده‌اند
  36. میزبانی ضعیف، نقطه‌ پررنگ پیش از افتتاحیه/پاریس حال‌وهوای المپیکی ندارد!
  37. نبرد کارکنان تعمیرات نیروگاهی ایران در گرم‌ترین روز سال
  38. ادامه حملات به نوار غزه و شهادت شماری دیگر از فلسطینیان
  39. نیروی زمینی ارتش فاتح لیگ برتر بوکس شد
  40. تداوم تامین آب شرب با همراهی مشترکان