آرشیو کل اخبار
  1. محرابیان: گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند

    وزیر نیرو با بیان اینکه گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: همچنان برخی اداره‌ها و سازمان‌ها برنامه‌های مدیریت مصرف برق را رعایت نمی‌کنند که ضرورت دارد در این خصوص شرکت‌های توزیع نهایت دقت و نظارت را داشته باشند.

  2. در نشست شورای امنیت سازمان ملل و همزمان با حضور نخست وزیر اسرائیل در آمریکا

    وخامت اوضاع غزه؛روسیه از ریختن ۵۰ هزار بمب بر سر فلسطینیان گفت؛آمریکا از اسرائیل حمایت کرد

    اوضاع وخیم نوار غزه همزمان با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در واشنگتن دی دی سی بار دیگر در دستور کار ۱۵ عضو شست شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت و نمایندگان روسیه، چین و الجزایر از وخامت اوضاع و فرو ریختن بیش از ۵۰ هزار بمب بر سر مردم غزه گفتند اما آمریکا با حمایت از اسرائیل، توپ را همچنان به زمین حماس انداخت.

  3. دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت:

    فردا تمام ادارات کشور از ساعت ۶ تا ۱۰ فعال هستند

    دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: در پی تداوم گرمای شدید و برای حفظ سلامتی هموطنان و مدیریت مصرف انرژی، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور به‌جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی فردا (شنبه ۶ مرداد) از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است.

  4. درگیری شدید رزمندگان «سرایا القدس» با اشغالگران در خان یونس

    «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد درگیری شدیدی بین رزمندگان این گروه مقاومت با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر خان یونس در جریان است و رزمندگان مقاومت ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد کرده اند.

  5. سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز جنگ با روسیه

    وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز درگیری نظامی با این کشور و طی تقریبا ۲.۵ سال گذشته خبر داد.

  6. سخنگوی وزارت امور خارجه:

    اتهامات صهیونیست‌ها علیه ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی است

    سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اتهامات و نفرت‌پراکنی‌های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه است.

  7. معاون

    مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران‌خودرو درخواست خود مبنی بر افزایش قیمت محصولات را به وزارت صمت اعلام کرده‌ است، اما تا کنون مجوز افزایش قیمت صادر نشده است.

  8. احیای ۸۷۷۰ واحد اقتصادی؛ میراث ماندگار دولت سیزدهم برای تحقق «جهش تولید»

    بازگشت ۸ هزار و ۷۷۰ واحد اقتصادی راکد و نیمه راکد به چرخه تولید، ایجاد اشتغال ۲۰۰ هزار نفری در مدت کمی بیش از ۲ سال، تنها بخشی از میراثی است که در حوزه اقتصادی و به واسطه عزم دولت سیزدهم برای تحقق توصیه‌های رهبر انقلاب در مسیر «رونق و جهش تولید» بر جای مانده است.

  9. شورای هماهنگی بانک‌ها:

    بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند

    شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق در روزهای شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

  10. کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه

    مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: بدنبال افزایش ناگهانی دما و تداوم هوای گرم، و براساس اعلام دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، فعالیت ادارات استان تهران فردا شنبه ششم مرداد تا ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

  11. اختلال موقت در سرویس دهی خط مترو پرند

    شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به دلیل بروز مشکل فنی و قطعی برق، سرویس‌دهی در محدوده ایستگاه شهر جدید پرند تا ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با اختلال مواجه شده است.

  12. بنا به دلایل امنیتی؛

    فعالیت فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه از سر گرفته شد

    فعالیت فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه واقع در مرز این کشور با سوئیس و آلمان که به خاطر تهدید بمب گذاری در روز آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تخلیه شده بود، فعالیت خود را از سر گرفت.

  13. سرعت توفان در زابل به ۹۷ کیلومتر بر ساعت رسید

    مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۹۷ کیلومتر بر ساعت، امروز جمعه زابل را درنوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در این شهرستان به یک هزار و ۵۰۰ متر کاهش داد.

  14. سخنگوی صنعت برق تاکید کرد:

    ضرورت همراهی مردم برای گذر از روزهای گرم پیش‌رو

    سخنگوی صنعت برق با اشاره به گزارش‌های سازمان هواشناسی مبنی بر تسلط هوای گرم در کشور، گفت: با توجه به میانگین دمای وزنی بالای ٤٢ درجه در هفته آتی ضرورت همراهی عمومی برای تامین برق پایدار و گذر از این روزها مورد تاکید است.

  15. انتخاب محل مصرف مالیات یک اقدام سازنده است/ در مسیر بازگشت اعتماد به نظام مالیاتی هستیم

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اهمیت سهیم شدن مردم در توسعه؛ تصریح کرد: سازمان مالیاتی کشور با معرفی و اجرای این امکان جدید، فرصتی ارزشمند را در اختیار مودیان مالیاتی قرار داده است که بتوانند خودشان تعیین کنند مالیات پرداختی‌شان به کدام پروژه‌های عمرانی اختصاص یابد.

  16. ۹۴ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد

    مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود ۹۴ هزار میلیارد تومان کالا به صورت مختلف در دولت سیزدهم با تعیین تکلیف شد که نسبت به مدت مشابه در دولت گذشته رشد ۶۳۴ درصدی را به همراه داشت.

  17. وزیر نیرو اعلام کرد؛

    بازگشت ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق

    وزیر نیرو با بیان اینکه در هفته پیش رو قله‌های جدیدی در مصرف برق ایجاد می‌شود، از اضافه شدن ۶ واحد نیروگاهی بزرگ به چرخه تولید خبر داد و گفت: از عموم مشترکان درخواست می‌کنیم با صرفه‌جویی در مصرف برق، فرزندان خود را در این صنعت برای تأمین برق پایدار و حداکثری برای بخش‌های مختلف یاری دهند.

  18. انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان عملیاتی شد

    رئیس سازمان امور مالیاتی از عملیاتی شدن انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان در دولت سیزدهم خبر داد.

  19. رئیس مرکز ملی پیش بینی هواشناسی:

    مردم به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنند/ رکورد دمایی در پایتخت زده نمی‌شود

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: گرچه طی دو روز آینده دمای تهران بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، چنین گرمایی در گذشته نیز سابقه داشته و مردم به شایعات در خصوص اشعه فرابنفش توجه نکنند.

  20. کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

    تداوم هوای گرم در کشور طی سه روز آینده/ دمای تهران به ۴۱ درجه می‌رسد

    کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم هوای گرم در کشور طی سه روز آینده خبر داد و برای برخی از مناطق کشور وزش باد شدید و وقوع گردوخاک همراه با کاهش کیفیت هوا را پیش‌بینی کرد.

  21. درخواست آبفا البرز از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب

    مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز اعلام کرد: با توجه به افزایش دما و بالا رفتن میزان مصرف آب، انتظار می رود مردم از مصارف غیرضروری آب اجتناب کنند.

  22. امام جمعه کرج : حمایت جبهه کفر از صهیونیست ها محکوم به شکست است

    نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه غربی ها در ابعاد مختلف شریک جنایات اسرائیل غاصب هستند،گفت: حمایت جبهه کفر از صهیونیست ها محکوم به شکست است.

  23. برداشت سالانه ۸۱۱ میلیون متر مکعب آب از چاهها و قنوات البرز

    معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: سالانه ۸۱۱ میلیون متر مکعب آب از چاهها و قنوات این استان برداشت می شود که این حجم به نسبت ذخایر آب زیر زمینی البرز بسیار بالا است.

  24. نفرات برتر مسابقه‌های «آکوا اتلون» ترکیبی از شنای ۵۰۰ متر و دوی ۲۵۰۰متری استان اصفهان مشخص شدند.

    پیشتازی اصفهانی ها .

  25. درخشش هنر جهادی از البرز تا میلان ایتالیا

    تسهیلات بسیج سازندگی همزمان با تجهیز کارگاه به افزایش سرعت تولید منجر شد

    جعفر یکه دهقان هنرمند البرزی است که با بهره گیری از تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی البرز کارگاه خود را رونق بخشیده و امروز دست ساخته های چوبی و هنرمندانه او نه تنها در استان البرز که رهسپار ایتالیا و فرانسه نیز شده و برای هنر ایران زمین افتخارآفرینی کرده است.

  26. پویش «بنای همدلی» با همت گروه های جهادی در البرز اجرایی شد

    پویش «بنای همدلی» با حضور ۱۶۰ گروه جهادی در استان البرز اجرایی شد.

  27. اعلام وضعیت تعطیلی و تغییر ساعت شنبه

    استانداران براساس اقلیم و شرایطی که در هر استان حاکم است، تصمیم می گیرند که ادارات، کارخانه جات را تعطیل کنند یا ساعات اداری کم شود.

  28. مارسلو سوارز بولیویایی در راه پرسپولیس

    توافق پرسپولیس بازیکن ۲۲ ساله بولیویایی به عنوان جانشین عبدالکریم حسن

  29. بعد از واقعه، آنچه باید اتفاق بیافتد

    مراسم تقدیر و تشکر از اعضای باشگاه بازرگانی محمدی کاشمر

    مراسم تقدیر و تشکر از اعضا، کادرفنی و بازیکنان باشگاه  فرداد بازرگانی محمدی به همت پیشکسوتان ورزشی مقیم مشهد برگزار شد.

  30. همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

    مناف هاشمی: اکثر کشورها به میزبانی پاریس معترض هستند/الفتی پرچمدار کاروان ایران خواهد بود

    دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: بخش عمده‌ای از کشورهای حاضر در المپیک نسبت به تغذیه و حمل و نقل در پاریس، اعتراض زیادی دارند.

  31. حضور سرزده پزشکیان در کمپ تیم ملی کشتی اعزامی به المپیک

    رئیس‌جمهور منتخب به صورت سرزده در کمپ تیم ملی کشتی ایران اعزامی به المپیک پاریس حضور یافت و برای کاروان ورزشی کشور آرزوی موفقیت کرد.

  32. تکاپوی مکرون برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در بحبوحه آشوب سیاسی و المپیک

    امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه امروز پنجشنبه میزبان برخی از مدیران اجرایی با نفوذ جهان است تا همزمان با آشوب سیاسی و در آستانه المپیک ۲۰۲۴، به آنها اطمینان دهد که کشورش همچنان مقصد اصلی سرمایه‌گذاری خارجی است.

  33. دیدار نمایندگان مردم اردبیل در مجلس با رئیس جمهور منتخب

    نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در نهاد ریاست جمهوری با دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت و گو کردند.

  34. چرا باید در وضعیت خطرناک اشعه ماورای بنفش در خانه ماند؟

    این روزها شاخص تابش اشعه UV در ساعات ظهر در وضعیت بحرانی و قرمز است؛ اشعه‌ خطرناکی که عامل اصلی سرطان پوست، آب مروارید و پیرپوستی است. بسیاری از مردم نام این اشعه را شنیده‌اند اما هیچ کس آسیب‌های جبران ناپذیر این نور نامرئی را جدی نمی‌گیرد.

  35. نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس: ۹۱۱ هزار دانش آموز در کشور از تحصیل بازمانده‌اند

    نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۱۱ هزار دانش آموز در کشور از تحصیل بازمانده‌اند که باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

  36. همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

    میزبانی ضعیف، نقطه‌ پررنگ پیش از افتتاحیه/پاریس حال‌وهوای المپیکی ندارد!

    میزبانی پاریس از المپیک ۲۰۲۴ در نخستین روز بازی‌ها آن هم از پیش مراسم افتتاحیه که فرانسوی‌ها درباره آن تبلیغات زیادی کرده‌اند، به شدت ضعیف است!

  37. نبرد کارکنان تعمیرات نیروگاهی ایران در گرم‌ترین روز سال

    عملیات فوق العاده شبانه‌روزی رفع اشکال فنی ترانسفورماتور۲۰۰ مگاولت آمپری نیروگاه شهید سلیمانی کرمان در شرایط طاقت فرسا در حال اقدام است.

  38. ادامه حملات به نوار غزه و شهادت شماری دیگر از فلسطینیان

    ارتش رژیم اشغالگر گروهی از فلسطینیان را در محله الزیتون در جنوب شهر غزه هدف قرار داد که طی آن چند نفر شهید و مجروح شدند.

  39. نیروی زمینی ارتش فاتح لیگ برتر بوکس شد

    تیم نیروی زمینی ارتش عنوان قهرمانی لیگ برتر بوکس باشگاه‌های ایران را از آن خود کرد.

  40. آبفای کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

    تداوم تامین آب شرب با همراهی مشترکان

    شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مشترکان خواست که در روزهای آینده، از مصارف غیرضروری خودداری کنند.

  41. سکه در کانال ۴۱ میلیون تومان ماند/۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت

    قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنج‌شنبه، چهارم مردادماه) در بازار طلای تهران با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (چهارشنبه) به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

  42. افزایش شمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۱۷۵ نفر

    وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) از افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۹ هزار و ۱۷۵ نفر از ابتدای جنگ علیه ساکنان این باریکه (۱۵ مهر ۱۴۰۲) خبر داد.

  43. کلاهبرداری ۸ میلیاردی از مستاجران خانه‌های اجاره‌ای

    رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری اعضای باند سه نفره کلاهبرداری که با ترفند اجاره ملک، پس از دریافت مبلغ پیش پرداخت یا رهن از محل متواری می‌شدند، خبر داد.

  44. ۵.۵ درصد میانگین نرخ رشد اقتصاد در سه سال عملکرد دولت سیزدهم

    به طور متوسط نرخ رشد اقتصاد در سه سال عملکرد دولت سیزدهم ۵.۵ درصد بوده و اقتصاد ایران ۱۵ فصل پیاپی، رشد مثبت را ثبت کرده و این رشد صرفاً وابسته به صادرات نفت نبوده است.

  45. معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون:

    بخش خصوصی باید وارد چرخه انبارداری شود/توسعه پایدار در گرو مردمی‌سازی

    معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تدوین یک برنامه راهبردی برای استفاده از ظرفیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران گفت: توسعه پایدار و جهشی با مردمی‌سازی و ورود بخش خصوصی به چرخه انبارداری محقق می‌شود.

  46. برای نخستین‌بار پس از انقلاب اسلامی؛

    ۲۰ جرثقیل فوق سنگین و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی وارد چرخه حمل و نقل کشور شد

    برای نخستین‌بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ جرثقیل‌ فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد.

  47. راه‌اندازی قطار کانتینری دوسربار ایران- چین؛ ارتقای جایگاه ترانزیتی و تسهیل در تجارت

    راه‌اندازی قطار کانتینری دوسربار ایران- چین و در ادامه از چین به اروپا از مسیر ایران، موجب عملیاتی شدن کریدور شرق- غرب شده و با توجه به مزیت‌های آن، این مسیر تمام ریلی در مقایسه با برخی کریدورهای رقیب می‌تواند ضمن ارتقای جایگاه ترانزیتی ایران در منطقه، موجب تسهیل در تجارت بین دو کشور شده و کارآفرینی و ارزآوری را برای کشورمان به دنبال داشته باشد.

  48. معاون سازمان اداری و استخدامی کشور:

    دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دولت، جمعه هفته آینده برگزار می‌شود

    معاون استعدادیابی و جذب سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در ادامه فرآیندهای جذب و استخدام سالیانه، دوازدهمین آزمون کتبی استخدام فراگیر برای جذب ۶۰۳۴ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی روز جمعه هفته آینده، ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

  49. با حضور معاون مسکن و ساختمان و مدیرکل دفتر مقررات ملی انجام شد؛

    بازدید از برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در تهران

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از روند برگزاری آزمون در دانشگاه‌های امیرکبیر، علم و صنعت و شهید عباسپور بازدید کردند.

  50. با رونمایی از نرم‌افزار جامع مدیریت منابع، دارایی‌ها واملاک صندوق ملی مسکن؛

    مسیر ساخت مسکن برای دولت هموار می‌شود

    وزیر راه و شهرسازی با اعلام رونمایی از نرم افزار جامع مدیریت منابع، دارایی‌ها واملاک صندوق ملی مسکن گفت: این نرم‌افزار مسیر ساخت مسکن را برای دولت هموار می‌کند.

صفحه 1 از 683

  1. محرابیان: گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند
  2. وخامت اوضاع غزه؛روسیه از ریختن ۵۰ هزار بمب بر سر فلسطینیان گفت؛آمریکا از اسرائیل حمایت کرد
  3. فردا تمام ادارات کشور از ساعت ۶ تا ۱۰ فعال هستند
  4. درگیری شدید رزمندگان «سرایا القدس» با اشغالگران در خان یونس
  5. سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز جنگ با روسیه
  6. اتهامات صهیونیست‌ها علیه ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی است
  7. مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است
  8. احیای ۸۷۷۰ واحد اقتصادی؛ میراث ماندگار دولت سیزدهم برای تحقق «جهش تولید»
  9. بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند
  10. کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه
  11. اختلال موقت در سرویس دهی خط مترو پرند
  12. فعالیت فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه از سر گرفته شد
  13. سرعت توفان در زابل به ۹۷ کیلومتر بر ساعت رسید
  14. ضرورت همراهی مردم برای گذر از روزهای گرم پیش‌رو
  15. انتخاب محل مصرف مالیات یک اقدام سازنده است/ در مسیر بازگشت اعتماد به نظام مالیاتی هستیم
  16. ۹۴ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد
  17. بازگشت ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق
  18. انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان عملیاتی شد
  19. مردم به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنند/ رکورد دمایی در پایتخت زده نمی‌شود
  20. تداوم هوای گرم در کشور طی سه روز آینده/ دمای تهران به ۴۱ درجه می‌رسد
  21. درخواست آبفا البرز از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب
  22. امام جمعه کرج : حمایت جبهه کفر از صهیونیست ها محکوم به شکست است
  23. برداشت سالانه ۸۱۱ میلیون متر مکعب آب از چاهها و قنوات البرز
  24. نفرات برتر مسابقه‌های «آکوا اتلون» ترکیبی از شنای ۵۰۰ متر و دوی ۲۵۰۰متری استان اصفهان مشخص شدند.
  25. تسهیلات بسیج سازندگی همزمان با تجهیز کارگاه به افزایش سرعت تولید منجر شد
  26. پویش «بنای همدلی» با همت گروه های جهادی در البرز اجرایی شد
  27. اعلام وضعیت تعطیلی و تغییر ساعت شنبه
  28. مارسلو سوارز بولیویایی در راه پرسپولیس
  29. مراسم تقدیر و تشکر از اعضای باشگاه بازرگانی محمدی کاشمر
  30. مناف هاشمی: اکثر کشورها به میزبانی پاریس معترض هستند/الفتی پرچمدار کاروان ایران خواهد بود
  31. حضور سرزده پزشکیان در کمپ تیم ملی کشتی اعزامی به المپیک
  32. تکاپوی مکرون برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در بحبوحه آشوب سیاسی و المپیک
  33. دیدار نمایندگان مردم اردبیل در مجلس با رئیس جمهور منتخب
  34. چرا باید در وضعیت خطرناک اشعه ماورای بنفش در خانه ماند؟
  35. نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس: ۹۱۱ هزار دانش آموز در کشور از تحصیل بازمانده‌اند
  36. میزبانی ضعیف، نقطه‌ پررنگ پیش از افتتاحیه/پاریس حال‌وهوای المپیکی ندارد!
  37. نبرد کارکنان تعمیرات نیروگاهی ایران در گرم‌ترین روز سال
  38. ادامه حملات به نوار غزه و شهادت شماری دیگر از فلسطینیان
  39. نیروی زمینی ارتش فاتح لیگ برتر بوکس شد
  40. تداوم تامین آب شرب با همراهی مشترکان