سرویس: اجتماعی
  1. رئیس مرکز ملی پیش بینی هواشناسی:

    مردم به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنند/ رکورد دمایی در پایتخت زده نمی‌شود

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: گرچه طی دو روز آینده دمای تهران بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، چنین گرمایی در گذشته نیز سابقه داشته و مردم به شایعات در خصوص اشعه فرابنفش توجه نکنند.

  2. کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

    تداوم هوای گرم در کشور طی سه روز آینده/ دمای تهران به ۴۱ درجه می‌رسد

    کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم هوای گرم در کشور طی سه روز آینده خبر داد و برای برخی از مناطق کشور وزش باد شدید و وقوع گردوخاک همراه با کاهش کیفیت هوا را پیش‌بینی کرد.

  3. اعلام وضعیت تعطیلی و تغییر ساعت شنبه

    استانداران براساس اقلیم و شرایطی که در هر استان حاکم است، تصمیم می گیرند که ادارات، کارخانه جات را تعطیل کنند یا ساعات اداری کم شود.

  4. نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس: ۹۱۱ هزار دانش آموز در کشور از تحصیل بازمانده‌اند

    نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۱۱ هزار دانش آموز در کشور از تحصیل بازمانده‌اند که باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

  5. محدودیت‌های ترافیکی هفته نخست مرداد اعلام شد

    پلیس راهور فراجا محدودیت های ترافیکی هفته نخست مرداد ماه در جاده‌های کشور را اعلام کرد که بر اساس آن تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است.

  6. پزشکیان: حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست

    رئیس جمهوری منتخب تصریح کرد: دشمنان مردم ایران تمام تلاش‌شان را کردند تا نگذارند مردم پای صندوق‌ها بیایند. حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست.

  7. «مسافری از گانورا» در راه چین

    «مسافری از گانورا» راهی ششمین جشنواره جهانی کودکان پکن شد.

  8. ریزش معدن در جاده چالوس تکذیب شد

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: طی بررسی نیروهای هلال احمر از محل گزارش حادثه در جاده چالوس، معدن در حال فعالیت بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

  9. در هفته بهزیستی عنوان شد؛

    "نهضت حسینی، خدمت مردمی" شعار هفته بهزیستی

    مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: به دلیل تقارن ۲۵ تیرماه که هر ساله به عنوان روز بهزیستی مطرم می شود، هفته بهزیستی ۱۴۰۳ را به شعار《 نهضت حسینی، خدمت مردمی 》 آغاز کرده‌ایم.

  10. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

    نرخ بلیت رفت و ‌برگشت از تهران به نجف و بغداد ۱۰ میلیون تومان تعیین شد

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخ بلیت رفت و ‌برگشت از تهران به نجف و بغداد ۱۰ میلیون تومان و از مشهد به فرودگاه‌های نجف و بغداد نیز ۱۲ میلیون تومان تعیین شد.

  11. پیش‌بینی هواشناسی؛

    امروز؛ وزش باد و دمای ۳۷ درجه در انتظار تهران/ شمال بارانی خواهد بود

    بر اساس گزارش هواشناسی کمربند شمالی کشور از امروز تا اواسط هفته پیش‌رو، بارانی خواهد بود و در استان‌های مرکزی و جنوبی، وزش باد همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

  12. اعزام بزرگترین گروه کاروان ورزشی ایران به المپیک پاریس

    تهران- ایرنا- بزرگترین گروه کاروان ورزشی ایران صبح امروز جهت حضور در المپیک ۲۰۲۴، به پاریس اعزام شدند.

  13. حضور رئیس جمهوری منتخب در آئین یادبود مرحوم حاج سید جواد حجازی

    دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب مردم در آئین یادبود ابوالشهیدین مرحوم حاج سید جواد حجازی و ابوی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی‌اصغر حجازی قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری حضور یافت.

  14. رییس هیات نظارت بر انتخابات البرز: شورای نگهبان مطمئن ترین نهاد حاکمیتی است

    رییس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان با اشاره جایگاه ویژه این نهاد در جامعه اسلامی گفت: شورای نگهبان به عنوان دستاورد مهم انقلاب اسلامی مطمئن ترین نهاد حاکمیتی در کشور است.

  15. 🏴 زوج جهادگر البرزی بستر ساز ازدواج ۲۰۰۰ نفر شده اند

    محمدرضا داوودی و ملیحه دشتیانی زوج جهادگر البرزی هستند که پس از ازدواج تصمیم به راه اندازی مجموعه ای در جهت تسهیل در ازدواج جوانان می گیرند ودر همین راستا آنها از سال ۹۸ با تشکیل گروه جهادی پیوندمحبت بستر ساز ازدواج ۲۰۰۰ نفر شده اند، زنجیره عشق و امیدی که همچنان ادامه دارد.

  16. ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - شمال

    مدیرکل راهداری البرز از ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

  17. وثیقه خروج از کشور برای این مشمولان در ایام محرم و صفر حذف شد

    رییس نظام وظیفه عمومی فراجا از حذف وثیقه خروج از کشور مشمولان غیر غایب در ایام محرم و صفر خبر داد.

  18. کنفرانس بین‌المللی «سیاستگذاری جنسیتی و قدرت زنان: ادغام اجتماعی و برقراری عدالت»(۳ و پایانی)

    «ترومای مزمن زن بودن» چه بر سر زنان می‌آورد؟

    رئیس پیشین انجمن روانشناسی ایران تاکید دارد، باید برای آماده‌سازی نسل‌های شکوفا و برومند، به وضعیت سلامت روان مادران و زنان جامعه و آگاهی هر چه بیشتر نسبت به آنچه امروز به عنوان «ترومای مزمن زن بودن» است، توجه کنیم.

  19. پزشکیان: وحدت میان همه قومیت‌ها و مذاهب برای حل مشکلات ضروری است

    رئیس جمهور منتخب در دیدار امروز با علمای اهل سنت، بر لزوم و اهمیت وحدت میان همه قومیت‌ها و مذاهب برای حل مشکلات کشور تأکید کرد.

  20. بزرگداشت قربانیان نسل‌کشی سربرنیتسا در جهان

    آیین بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد نسل کشی سربرنیتسا، یکی از بدترین جنایاتی که از زمان جنگ جهانی دوم در خاک اروپا رخ داد و در جریان آن بیش از هشت هزار بوسنیایی کشته شدند، در بسیاری از کشورهای جهان برگزار شد.

  21. اسماعیلی: انتصاب‌های خانوادگی در وزارت ارشاد کذب است

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اخباری که در خصوص انتصاب‌های خانوادگی در فضای مجازی مطرح شده است، توضیح داد: ما در وزارت فرهنگ، طبق قاعده، کار کرده‌ایم. دوستان روز گذشته دراین‌باره پاسخ دادند و آن را تکذیب کردند.

  22. جمهوری آذربایجان در اندیشه عضویت در بریکس

    رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان گفت: این کشور قصد دارد به عضویت کامل گروه بریکس درآید.

  23. پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پدر شهیدان حجازی

    محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت حاج سید جواد حجازی پدر شهیدان جعفر و باقر حجازی را تسلیت گفت.

  24. شیرین کننده‌های مصنوعی را از رژیم غذایی خود حذف کنید

    سازمان جهانی بهداشت توصیه کرده است که مردم باید روی کاهش کلی شیرین کننده ها در رژیم غذایی از اوایل زندگی کار کنند، زیرا شیرین کننده‌های غیر قندی، ارزش غذایی ندارند.

  25. توده هوای گرم تا شنبه بر خوزستان حاکم است

    مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: براساس نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، تا فردا استقرار توده هوای گرم بر روی استان و وقوع دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و همچنین بالاتر در اغلب نقاط استان(بجز مناطق مرتفع شمالی و شرقی) مورد انتظار خواهد بود.

  26. زلزله ۴.۶ ریشتری رابر کرمان را لرزاند

    مرکز لرزه نگاری کشوری اعلام کرد که زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ریشتر بعدازظهر جمعه رابر را در استان کرمان لرزاند.

  27. سند ملی سبک پوشش اسلامی ایرانی ابلاغ شد

    مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سند ملی سبک پوشش اسلامی ایرانی با امضای محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

  28. رئیس ستاد مرکزی اربعین مطرح کرد:

    نباید قیمت بلیط هواپیما در ایام اربعین تغییر کند/هزینه بیمه ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان

    رئیس ستاد مرکزی اربعین تأکید کرد: قیمت بلیط هواپیما را سازمان هواپیمایی باید اعلام کند و نباید تغییری در قیمت ایام اربعین ایجاد شود.

  29. دستگیری دو داوطلب برای حمل ابزارهای الکترونیک/ بکارگیری نسل سوم آشکارسازها

    رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری به استفاده از نسل سوم آشکارسازها در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: در آزمون‌های امروز (پنجشنبه) دو نفر که ابزار الکترونیک داشتند، قبل از هر اقدامی شناسایی و دستگیر شدند.

  30. روایت سخنگوی شورای نگهبان از رای‌گیری مردم مناطق محروم

    سخنگوی شورای نگهبان گفت: صندوق‌های سیار در روز انتخابات ریاست جمهوری، امکان مشارکت مردم در مناطق صعب العبور برای تعیین سرنوشت خود را فراهم کردند.

  31. جهش تحصیلی؛ فرایندی رو به جلو یا عقب‌گرد

    "فرزند من باهوش است" شاید این روزها بارها این جمله پرتکرار را شنیده باشید، عبارتی که برخی خانواده‌ها از آن به عنوان ابزاری برای به رخ کشیدن توانمندی‌ها و قابلیت‌های فرزندان خود استفاده می کنند.

  32. سازکار پنهان دخیل در سردرد میگرنی مشخص شد

    یک مطالعه جدید یک فرایند قبلا ناشناخته را شناسایی کرده است که طبق آن پروتئین‌هایی از مغز به عصب‌های حسی خاصی منتقل می‌شوند و موجب حملات میگرنی می‌شوند.

  33. تعیین تکلیف چهار گود پرخطر در جنوب تهران

    شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: چهار گود رهاشده و پرخطر با عمق‌های چهار تا ١٢ متر، از ابتدای سال تاکنون براساس پیگیری مستمر در نواحی هفت گانه این منطقه، تعیین تکلیف شد.

  34. رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

    کشف لوازم خانگی قاچاق ۵۱۵ میلیارد تومانی

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: ۹۶ هزار قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵۱۵ میلیارد تومان کشف شد.

  35. سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبر داد:

    تشکیل کارگروه مشترک برای دعوت از مهمانان و برگزاری مراسم تحلیف

    سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان معاونت اجرایی مجلس، وزارت امور خارجه و علی نجفی نماینده ویژه رئیس جمهور برای دعوت از مهمانان و برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور چهاردهم خبر داد.

  36. شاخص‌های معیار دهک‌بندی‌ خانوارها چیست؟

    رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاهی ایرانیان شاخص‌های لحاظ شده در شناسنامه اقتصادی خانوار‌های ایرانی را تبیین کرد و گفت: در این شناسنامه اقتصادی، ما شاخص‌هایی مانند وضعیت خودرو، بعد خانوار، گردش مالی، حقوق و درآمد از صندوق‌های مختلف و سازمان استخدامی و... را بررسی و نتیجه آن را در براساس دهک‌بندی‌ها و صدک بندی در اختیار خانوار‌ها قرار می‌دهیم.

  37. قوه قضاییه اعلام کرد؛

    صدور حکم متهمان پرونده سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر

    حکم متهمان پرونده سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر از سوی دادگاه صادر و متهمان ردیف اول و دوم پرونده به اعدام محکوم شدند.

  38. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

    ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری فرودگاهی آماده انعقاد قرارداد است

    مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه فرودگاهی به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان آماده انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران است.

  39. درمان رایگان حدود ۱۷ هزار کودک بی بضاعت/ پوشش خدمات رفاهی بیماران

    مدیر موسسه بین المللی حمایت از کودکان مبتلا به بیماریهای مادرزادی (زنجیره امید) از درمان رایگان حدود ۱۷ هزار کودک زیر ۱۸ سال بویژه در مناطق محروم کشور که دچار بیماری‌های مادرزادی هستند، خبر داد و گفت: جراحی ستون فقرات، پیوند عصب دست، پیوند انگشت پا به دست، جراحی شکاف لب به صورت رایگان برای این گروه از کودکان انجام می‌شود.

  40. معلمان مهرآفرین، در انتظار تبدیل وضعیت و رتبه‌بندی

    آذرماه سال ۱۳۹۱، طرحی به نام "مهرآفرین" توسط دولت دهم به تصویب رسید تا راه برای به کارگیری نیروی انسانی جدید در دستگاه‌های دولتی هموار شود، اما این طرح پس از گذشت ۱۲ سال هنوز به طور کامل اجرایی نشده است.

  41. «جایزه کیاست‌پور»، رویدادی برای انتخاب جوان مروج نجوم

    « جایزه کیاست‌پور» یکی از برنامه‌های جشنواره دو سالانه ملی ترویج نجوم ادیب است که به انتخاب جوان برتر مروج علم نجوم در سطح کشور می‌پردازد.

  42. رئیس سازمان هواشناسی کشور:

    تحریم‌ها ما را به سمت توسعه سامانه هشدار سیل بومی هدایت کرد

    رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: از حدود دو سال قبل تلاش شد از تجربه جهانی برای تولید سامانه هشدار سیل استفاده کنیم، اما به دلیل تحریم ها راه حل استفاده از ظرفیت های بومی را جایگزین و دنبال کردیم.

  43. پروازهای بازگشت حجاج به کشور در فرودگاه امام تا ۲۳ تیر ادامه دارد

    شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: پروازهای بازگشت حجاج به کشور به فرودگاه امام خمینی (ره) تا پایان روز ۲۳ تیر ماه ادامه دارد.

  44. مقام مسئول سازمان هواشناسی:

    تجربه سازمان جهانی هواشناسی برای بهبود سامانه هشدار سیل به ایران منتقل می‌شود

    رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: سازمان هواشناسی در حال پیشبرد یک برنامه مشترک با سازمان جهانی هواشناسی برای انتقال تجربیات جهانی هشدار سیل در ایران است.

  45. نظام مالیاتی کشور هوشمند شد

    مدیرکل سازمان امور مالیاتی گفت: همزمان با راه‌اندازی آزمایشگاه داده‌کاوی مالیاتی، نظام مالیاتی هوشمند شده و از فرار‌های مالیاتی جلوگیری می‌شود.

  46. آذری‌جهرمی: اخبار مربوط به «شورای انتصابات» جعلی است

    یکی از اعضای ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب انتشار اخباری درباره ترکیب شوراهایی مثل «شورای سیاست‌گذاری دولت چهاردهم» یا «شورای انتصابات» را جعلی خواند.

  47. هشدار مدیرعامل آتش نشانی تهران:

    بازار تهران ممکن است هر لحظه با حادثه‌ای بزرگ مواجه شود

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان ضعف ایمنی بازار تهران مقابل سوانح، گفت: سیستم برق این مجموعه به عنوان نبض اقتصاد کشور مربوط به یک قرن گذشته است و هر لحظه ممکن است با حادثه‌ای بزرگی روبه‌رو شود.

  48. رییس شورای شهر تهران:

    تایید قرارداد شهرداری تهران با چین/ شورای شهر بعدی ۳ ساله است

    رییس شورای اسلامی شهر تهران از تایید قرارداد شهرداری با طرف چینی از سوی فرمانداری پایتخت خبر داد و گفت: شورای شهر دوره بعد سه ساله خواهد بود؛ هرچند برخی به این موضوع ایرادات گرفته و پیشنهاداتی را به مجلس ارائه کرده‌اند.

  49. دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

    جانشین فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری ۲ نفر سارق اماکن خصوصی با ارتکاب به ۲۰ فقره سرقت در ‏کرج خبر داد. ‎

  50. با حضور معاون علمی رئیس جمهور؛

    مرکز ملی پیشران طراحی تراشه به بهره‌برداری رسید

    مرکز ملی پیشران طراحی تراشه با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مشاهده آرشیو
  1. محرابیان: گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند
  2. وخامت اوضاع غزه؛روسیه از ریختن ۵۰ هزار بمب بر سر فلسطینیان گفت؛آمریکا از اسرائیل حمایت کرد
  3. فردا تمام ادارات کشور از ساعت ۶ تا ۱۰ فعال هستند
  4. درگیری شدید رزمندگان «سرایا القدس» با اشغالگران در خان یونس
  5. سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز جنگ با روسیه
  6. اتهامات صهیونیست‌ها علیه ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی است
  7. مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است
  8. احیای ۸۷۷۰ واحد اقتصادی؛ میراث ماندگار دولت سیزدهم برای تحقق «جهش تولید»
  9. بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند
  10. کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه
  11. اختلال موقت در سرویس دهی خط مترو پرند
  12. فعالیت فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه از سر گرفته شد
  13. سرعت توفان در زابل به ۹۷ کیلومتر بر ساعت رسید
  14. ضرورت همراهی مردم برای گذر از روزهای گرم پیش‌رو
  15. انتخاب محل مصرف مالیات یک اقدام سازنده است/ در مسیر بازگشت اعتماد به نظام مالیاتی هستیم
  16. ۹۴ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد
  17. بازگشت ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق
  18. انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان عملیاتی شد
  19. مردم به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنند/ رکورد دمایی در پایتخت زده نمی‌شود
  20. تداوم هوای گرم در کشور طی سه روز آینده/ دمای تهران به ۴۱ درجه می‌رسد
  21. درخواست آبفا البرز از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب
  22. امام جمعه کرج : حمایت جبهه کفر از صهیونیست ها محکوم به شکست است
  23. برداشت سالانه ۸۱۱ میلیون متر مکعب آب از چاهها و قنوات البرز
  24. نفرات برتر مسابقه‌های «آکوا اتلون» ترکیبی از شنای ۵۰۰ متر و دوی ۲۵۰۰متری استان اصفهان مشخص شدند.
  25. تسهیلات بسیج سازندگی همزمان با تجهیز کارگاه به افزایش سرعت تولید منجر شد
  26. پویش «بنای همدلی» با همت گروه های جهادی در البرز اجرایی شد
  27. اعلام وضعیت تعطیلی و تغییر ساعت شنبه
  28. مارسلو سوارز بولیویایی در راه پرسپولیس
  29. مراسم تقدیر و تشکر از اعضای باشگاه بازرگانی محمدی کاشمر
  30. مناف هاشمی: اکثر کشورها به میزبانی پاریس معترض هستند/الفتی پرچمدار کاروان ایران خواهد بود
  31. حضور سرزده پزشکیان در کمپ تیم ملی کشتی اعزامی به المپیک
  32. تکاپوی مکرون برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در بحبوحه آشوب سیاسی و المپیک
  33. دیدار نمایندگان مردم اردبیل در مجلس با رئیس جمهور منتخب
  34. چرا باید در وضعیت خطرناک اشعه ماورای بنفش در خانه ماند؟
  35. نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس: ۹۱۱ هزار دانش آموز در کشور از تحصیل بازمانده‌اند
  36. میزبانی ضعیف، نقطه‌ پررنگ پیش از افتتاحیه/پاریس حال‌وهوای المپیکی ندارد!
  37. نبرد کارکنان تعمیرات نیروگاهی ایران در گرم‌ترین روز سال
  38. ادامه حملات به نوار غزه و شهادت شماری دیگر از فلسطینیان
  39. نیروی زمینی ارتش فاتح لیگ برتر بوکس شد
  40. تداوم تامین آب شرب با همراهی مشترکان