به گزارش دیوان نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز رامین فرج معاون بهره برداری و دیسپاچینگ با اعلام این خبر افزود: مشترکان برق می توانند بدون مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، درخواست های خود را در زمینه ثبت خاموشی، روشنائی معابر و سوابق خاموشی های گذشته برای هر مشترک تا تاریخ تعیین شده، مستقیماً در سامانه های یکپارچه شرکت توزیع برق ثبت نموده و از طریق دریافت کد رهگیری به صورت مستمر، وضعیت درخواست خود را پیگیری که در صورت نیاز با مشترک ارتباط تلفنی برقرار خواهد شد.
رامین فرج در ادامه افزود: در فاز اول با نصب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران، شهروندان محترم می توانند بدون مراجعه حضوری به توزیع برق محدوده محل سکونت خود، از طریق این اپلیکیشن که قابل نصب بر روی گوشی های اندروید است، کلیه خدمات مرتبط با واحدهای بهره برداری شامل ثبت خاموشی( این ثبت خاموشی جایگزین تماس تلفنی با 121 است.) ومشکلات روشنایی معابر را از مسیر این اپلیکیشن دریافت نمایند.