به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار و به نقل از دیوان نیوز ، در آئینی باحضور دکتر معصومی فرماندار بُرخوار و جمعی از مسئولان شهری و شهرستانی، یکی از میادین اصلی شهر شاپورآباد به نام و یاد شهدای مدرسه شجره طیبه میناب نامگذاری شد.
این شهدا که همگی از دانشآموزان خُردسال و معصوم آن مدرسه در میناب بودند، در پی حمله هوایی وحشیانه و جنایتبار آمریکائی صهیونیستی به این مرکز آموزشی، به فیض شهادت نائل آمدند؛ جنایتی که بار دیگر ماهیت ضدانسانی و کودک کوش رژیم سُلطه گرا را آشکار ساخت.
در این مراسم، حاضران بابزرگداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، بَر ضرورت زنده نگه داشتن نام آنان در فضای شهری و اجتماعی تأکید کردند و نامگذاری این میدان را اقدامی ارزشمند و ستودنی در راستای پاسداشت خون پاک شهدا و انتقال فرهنگ ایثار، مظلومیت و مقاومت به نسلهای آینده دانستند.
دکتر رضا علی معصومی فرماندار شهرستان برخوار در این مراسم با تأکید بَر جایگاه والای شهدا اظهار داشت: یاد و نام این فرزندان معصوم سرزمین مقدس ایران، هرگز از حافظه مردم و تاریخ پاک نخواهد شد و این نامگذاری، کمترین ادای دین به مقام شامخ آنان است.
اصغر قلندری