32258 اصفهان 1402/11/28 - 20:44

همزمان با آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

زمین چمن مصنوعی روستای خورچان افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جاوید خورچان همزمان با ایام  دهه مبارک فجر و در آستانه طلوع ماه شعبان و آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با قطع نوار توسط سرهنگ بازنشسته جواد نجفی خیّر ورزشیار و  مدرسه‌ساز و دکتر خواجه سعیدی فرماندار ورزش‌دوست شهرستان هرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش دیوان نیوز؛ پیش از مراسم افتتاحیه دکتر خواجه سعیدی فرماندار ورزش‌دوست شهرستان هرند، مهندس میثم خالصی بخشدار، قاسم‌زاده رئيس اداره آموزش و پرورش، سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی هرند، سروان میثم رضوانی رئيس پاسگاه  انتظامی اژیه، تنی چند از اعضای شورای اسلامی و معتمدین روستای خورچان، خانم عبدالهی مدیره، معلمان و دانش آموزان دبیرستان اسلامی سرای دانش، در محوطه حیاط این مدرسه اجتماع کردند و آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم قاسم‌زاده رئيس اداره آموزش و پرورش هرند ضمن عرض خیر مقدم به فرماندار و سایر مقاماتی که در مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جاوید خورچان شرف حضور یافته بودند و تشکر و قدردانی از خدمات فرهنگی ورزشی واجتماعی جناب سرهنگ نجفی خیّر ورزشیار و مدرسه‌ساز  با تبریک آغاز چهل و پنجمین سال  پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی از شهدای صدر اسلام و ۸ سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: جای بسی خوشحالی است که در آستانه ایام خجسته بهمن ماه که تقارن دارد با ماه  شعبان و میلاد فرخنده میلاد با سعادت اسطوره آزادگی، سمبل معرفت و مردانگی، دُردانه‌ی خاتم الانبیاء، پور سید الاوصیاء، حضرت سیدالشهداء، امام حسین علیه‌السلام، کلنگ چهارمین نمازخانه منطقه هرند در روستای زیبای خورچان به زمین زده شد.

سپس دکتر خواجه سعیدی فرماندار شهرستان هرند در سخنانی، از خیُرین ورزشیار و مدرسه‌ساز به‌ویژه جناب سرهنگ جواد نجفی خیّر نیکوکاری که با واگذاری زمین‌های چمن مصنوعی ورزشگاه جاوید و دبیرستان اسلامی خورچان پیشقدم شده ودر سال‌های گذشته نیز با برگزاری چندین دوره مسابقات فوتسال، گام‌های مثبتی در راستای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان هرند و روستای محروم خورچان برداشته تا جوانان و نوجوانان با جذب به ورزش به سوی اعتياد و مفاصد اجتماعی کشیده نشوند، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: مردم خورچان و مقامات مسئول در ارگان‌ها و نهادهای انقلابی در این روز ای فرخنده نشان دادند که قدرشناس خدمات ارزشمند خیّرین و زحمات بی‌دریغ انسان‌های وارسته‌ای هستند که از صمیم قلب مهر می‌ورزند و کمک و محبت به همنوعان را جزئی از وظایف انسانی و حیاتی، وخدمت به جوانان را نوعی عبادت می‌دانند.

فرماندار شهرستان هرند با خاطر نشان کردن داستانی افزود: ما ایرانیان دارای فرهنگ و تمدنی غنی هستیم ودر فرهنگی رشد کرده‌ایم که مردمانش قدرشناسند، اهالی منطقه جُلگه و روستای خورچان این واقعیت را با حضور گسترده خود در مراسم شکوهمندی که برپا کرده‌اند به نمایش گذاردند تا آیندگان بدانند، خوبی ومحبت، مردی و مردانگی وخدمت به جامعه و جوانان توسط افراد خیراندیش هرگز فراموش نمی‌شود.

به یقین خدمت به ورزش و ورزشیان، انسان‌های پاک سرشت وخیّر را بزرگ و متعالی می‌سازد.

درودبر انسان‌هایی که بدون ذره‌ای منّت وتوسعه در راه رشد و پیشرفت مطلوب و شایسته ورزش وجوانان مناطق محروم به ویژه روستائیان گام بر می‌دارند و برای رشد ورزش  و سربلندی و عظمت کشور عزیزمان ایران سرمایه‌گذاری می‌کنند.

زنگ آخرین روز ایام اله دهه فجر وآغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی توسط رئيس اداره آموزش وپرورش، سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی، فرماندار و بخشدار هرند، سرهنگ نجفی  و سایر مقامات و معتمدین محلی زده شد.

در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی  سرهنگ بازنشسته جواد نجفی خیّر  ورزشیار و مدرسه‌ساز که همواره ورزش مورد علاقه‌اش بوده و هست  خطاب به و نمایندگان مناطق محروم، خاطرنشان کرد وتأکید نمود ورزش بهترین وسیله ‌ی است برای پر کردن اوقات فراغت و پرورش روح و جسم و ذهن پویای جوانان و نوجوانان.

سرهنگ نجفی که خود در دوران خدمتی از قهرمانان صاحب نام در رشته‌های گوناگون ورزشی از جمله شنا  "کرال پشت" صاحب مقام قهرمانی شد و در رشته‌های فوتبال و بسکتبال نیز چهره تابناک داشته معتقد است، جامعه‌ای پویا است که جوانانش با روی آوری به ورزش، ضامن سلامتی و شادابی می‌شوند وبا پرداختن به ورزش از مفاصد اجتماعی و آلودگی به مواد مخدر که متأسفانه در سال‌های اخیر بیش از پیش دامنگیرشان شده ، دور می‌مانند.

وی افزود: ورزش واکنش اجتماعی برای پیوند دوستی و مودّت است.

موُسس و بنیانگذار ورزشگاه جاوید خورچان با اشاره به پتانسیل بالا در  روستای  خورچان، خاطر نشان کرد: ورزش در  روستاها که دارای جوانانی سرشار از عطر نجابت و مردانگی و غنائی از نیروی جوانی هستند نیازمند نگاه ویژه و استراتژی نوینی در تمام زمینه‌ها می‌باشند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد جوانان خورچان و روستاهای مناطق شرق اصفهان به ویژه  جُلگه در ورزش فوتبال و فوتسال علاقه‌مندان بیشماری دارد و من امروز احساس خوشحالی  وخرسندی می‌کنم که با همکاری مقامات محلی و همت اداره کل ورزش و جوانان استان  و اداره آموزش وپرورش هرند زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جاوید خورچان به مرحله بهره‌برداری رسیده  و با حضور آقای دکتر خواجه سعیدی که از دوستداران ورزش و شکوفایی نونهالان و نوجوانان هستند و سایر مقامات ذیربط این زمین چمن مصنوعی افتتاح می‌شود تا مسابقات فوتسال که همه ساله روی زمین آسفالت ورزشگاه با هزینه شخص بنده و تحت عنوان پاسداشت بنده برگزار می‌شد، از این پس در زمین چمن مصنوعی به اجرا درآید تا ورزشکاران از آسیب‌دیدگی و مصدومیت روی زمین آسفالته رهائی یابند.

در پایان سخنان سرهنگ نجفی مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای خورچان با قطع نوار توسط ایشان و فرماندار دنبال شد و نونهالان این روستا یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

در پایان با حضور دکتر خواجه سعیدی فرماندار، قاسم‌زاده رئيس اداره آموزش و پرورش و جناب سرهنگ نجفی و دیگر مقامات حاضر  در این مراسم کلنگ احداث یک سالن چند منظوره ورزشی در کنار ساختمان دبیرستان اسلامی خورچان به زمین زده شد و مقرر گردید با تأمین ۵۰ درصد هزینه ساخت توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان هرند، ۳۰ در صد از محل اعتبارات عمرانی فرمانداری و ۲۰ درصد کمک خیّرین و اهالی خورچان، این سالن در زمین واگذاری از سوی سرهنگ نجفی بنا شود.

نویسنده: اصغر قلندری



  1. ژوزه مورایس مسلمان شد.
  2. عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  3. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  4. آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  5. کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  6. ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم!
  7. اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  8. حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  9. عزم جدی دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن
  10. حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  11. سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  12. برای دومین بار در تاریخ، تیم کشتی فرنگی با ترکیب کامل در المپیک حاضر خواهد شد.
  13. سرکوب اعتراضات حامیان فلسطین توسط پلیس فرانسه
  14. حمله به مقر صلیب سرخ در غزه
  15. آیت الله خاتمی: بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است
  16. ایران مقتدرانه قهرمان رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ شد
  17. دولت آماده رفع مشکلات مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی است
  18. تداوم تحریم‌های آمریکا به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  19. کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند
  20. ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  21. دیدار معلمان برگزیده استان با مقام معظم رهبری در هفته معلم
  22. آمادگی شرکت عمران مهستان برای استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهر جدید
  23. بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  24. ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  25. پیشگامی پلیس در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  26. آغاز کنکور ۱۴۰۳ با آزمون «علوم ریاضی» و «انسانی»
  27. رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت»
  28. تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو در فروردین 1403
  29. برخوردهای سلیقه‌ای مسئولان در محیط دانشگاه، باعث ایجاد تنش خواهد شد.
  30. هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد
  31. یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  32. ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  33. تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا از ۴۲۷ هزار عبور کرد/ لرستان در صدر جدول تبدیل مجوزها
  34. دولت در احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد موفق عمل کرد
  35. دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  36. شمسایی بهترین گزینه هدایت تیم ملی فوتسال است
  37. زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  38. موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  39. وسط این همه مشکلات هم می‌توانیم شاد باشیم
  40. دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان